• یکشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۸ / ۰۰:۳۵
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 98090301075
  • خبرنگار : 80001

نوبخت اعلام کرد

ماهانه سه نوبت پرداختی داریم/ جاماندگان بسته معیشتی ثبت‌نام کنند

ماهانه سه نوبت پرداختی داریم/ جاماندگان بسته معیشتی ثبت‌نام کنند

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که ۲۴ آذر درباره سهمیه بندی بنزین و بازگشت درآمد حاصل از آن به مردم، گزارش خواهد داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه که در برنامه نگاه یک سخن می‌گفت، در این باره گفت: ۲۴ آذر بنده به طور دقیق و شفاف به مردم اعلام خواهم کرد که از سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن دولت چقدر درآمد کسب کرده و چه میزان آن به مردم بازگشت داده شده و چقدر در میزان مصرف بنزین صرفه‌جویی یا از قاچاق بنزین کاسته شده است.

نوبخت ادامه داد: حتی درآمد حاصل از صادرات بنزینی که در مصرف مردم صرفه‌جویی یا از قاچاق کاسته می‌شود نیز به مردم بازگشت داده می‌شود و هیچ درآمدی از افزایش قیمت یا صادرات بنزین به جیب دولت نمی‌رود.

وی گفت: کسانی که بسته معیشتی را دریافت نکرده‌اند و جزو ۶۰ میلیون نفر نبوده‌اند، می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند و درخواست آنها از سوی وزارت رفاه پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در نظر داریم هر ماه در سه نوبت ده‌روزه به مردم پرداختی داشته باشیم، یکی از این مراحل کمک معیشتی، مرحله دوم پرداخت یارانه‌ها و مرحله سوم پرداخت حقوق است که آنها را در بازه زمانی دقیق مشخص و در آینده نزدیک طی یک اطلاعیه اعلام می‌کنیم.

وی افزود: پرداختی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از سه به شش برابر افزایش یافته است.

نوبخت با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در سال جاری گفت: مصرف بنزین در کشور تصاعدی رو به افزایش بود و با تداوم افزایش مصرف، کشور نیاز به واردات پیدا می‌کرد. به دلیل شرایط تحریمی، سال  ۱۳۹۷ زمان مناسبی برای اصلاح قیمت بنزین نبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۱:۰۰

یارانه ما و خونواده پدرم و واریز نکردن خیلی های دیگه از معلم فرهنگی و روستایی و تحت پوشش بهزیستی و غیره یارانشون واریز نشده این چه وضعیه ادمین لطفا یه نظر سنجی بذارید ببینید چند میلیون یارانه براشون واریز نشده پیگیر واریز یارانمون باشید علی برکت الله

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۱:۳۵

نه برای من نه برای هیچک از کسایی که میشناسم پولی واریز نشده حتی کسانی که در سطح بسیار پایین اقتصادی هستن. مرحله سوم هم فرا رسید و چیزی پرداخت نشد.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۲:۳۲

خب چطوری ثبت نام کنیم ؟ لطفا روش ثبت نام ما جاماندگان بیچاره رو هم اعلام کنید 😅

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۹

6369#*

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۸

این کد (#6369*) پیام خطا می دهد.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۶:۵۱

باسلام.سومین مرحله ی واریز یارانه ی بنزین هم انجام شد اما به حساب من که شهروندی زیرخط فقرم و حقوق دریافتی ماهانه ام کمتر از دومیلیون و پاتصد هزار تومان است و ضمنآ یارانه ی ماهانه را هم دریافت می کنم چیزی واریز نشد.ایضآ با ده خانوار از فامیل نزدیکم هم که شرایط اقتصادی شان چون من و بعضآ بدتر از من است تماس گرفتم ؛ برای آنها هم واریز نشده بود........

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۷:۰۳

باید پلکانی افزایش میدادید 50 لیتر هزار تومان صد لیتر دوهزار تومان صدو پنجاه لیتر دوهزارو پانصد دویست لیتر سه هزار و...

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۷:۰۹

من هیچکس را ندیدم براش واریز شده باشه فقیر یا غنی

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۸:۳۷

کدش خرابه

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۸:۵۰

من کارمند بازنشسته هستم و یارانه ام هرماه واریز میشد اما بسته معیشتی به حسابم واریز نشده کد بالا را هم که میگیرم در دسترس نیست در اطلاعیه آمده به هیچ ارگان دولتی هم مراجعه نکنیم پس باید چه کنیم ؟ لطفا پیام را تایید کنید تا به گوش مسئولین امر برسد

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۰۹:۲۱

زحمت کشیدین. حقوق و یارانه که همیشه بوده. منت چی رو میذارین

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۴

آقا برا من و خیلی ها پرداخت نشده.دفعه پیش هم که گفتن در آمد زیر ۳میلیون مشمول هست.در حالی که درآمد ما حتی زیر ۲میلیون هم بود باز واریز نشد.

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۶

من فکر میکنم کلا مردم شامل این واریزی نمیشدند احتمال خیلی زیاد کمک معیشتی فقط برای خود مسوولین واریز شده که خیلی نیازمندهستند وگرنه من کسی را دوراطرافم ندیدم که براشون واریز بشه حتی این کد دستوری راکه دادند هم اشتباست مردم را سرکار گذاشتند

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۷

60 میلیون دریافته ها کیا هستن من که یارانه میگرفتم معیشتی نگرفتم خواهشا دروغ نگید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۱۴

واریز نشد برای من ماهی سه میلیون کرایه میدم کارمند هستم اینها بکنار کد ۶۳۶۹ هم که مشکل داره و کار نمیکنه ولی ممنون که اینترنت وصل کردید

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۱۷

بنده هم کارمندم چیزی واریز نشده

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۰:۳۴

جزء قشر ضعیف جامعه به حساب میام در اطرافیانم هر کسی که وضع درامدش خوبه واریز شده ولی کسایی که ضعیف و کم درآمدن پرداخت نشده کسی که با این تورم به فکر فقیر فقرا نیست چه انتظاری داری در این کمک معیشتی به فکر اینا باشد چاپ کن

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۴

شکر...

avatar
۱۳۹۸-۰۹-۰۳ ۱۵:۰۲

من دریافت نکردم چرا بخدا واجد شرایط هستم