• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98082012169
  • خبرنگار : 50038

رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی

رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی

ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از نارضایتی ورزشکاران انفرادی این شهر خبر داد و گفت: ‏شهر ازندریان با جمعیتی بیش از ۴۵ هزار نفر از نبود سالن کشتی، شطرنج، پینگ پونگ، کونگ ‏فو، ژیمناستیک رنج می برند.‏

احسان غفاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر از سالن ورزشی موجود برای همه نوع ورزش های انفرادی و همگانی استفاده می شود که پاسخگوی نیازهای اهالی ورزش نیست، تأکید کرد: این امر یک کار غیراصولی بوده و در آینده ممکن است موجب صدمات جبران ناپذیر مالی و جانی به ورزشکاران در رشته های مختلف شود.

وی افزود: جوانان ازندریانی نیازمند حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند تا بتوانند مانند ورزشکارانی چون محمدمهدی احمدی ازندریانی را به تیم ملی بفرستند و استعدادهای ناب خود را در عرصه ورزش به منصه ظهور برسانند.

غفاری یادآور شد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته زمین چمن مصنوعی ازندریان به مدت بیش از ۱۰ سال است که بلاتکلیف مانده هر چند اقدامات خوبی انجام گرفته اما تلاش ما بر این است که با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان ملایر برای سال ۹۹ به بهره برداری برسد تا مجدداً شاهد حضور فوتبال دوستان ازندریان در زمین فوتبال باشیم.

وی به علاقمند بودن شهروندان ازندریانی به ورزش های انفرادی و همگانی اشاره و بیان کرد: محمدمهدی احمدی ازندریانی بازیکن تیم ملی جوانان ایران که در تیم باشگاهی و ملی جوانان ایران بازی می کند، فوتبال خود را از زمین های خاکی شروع و به تیم ملی جوانان ایران راه پیدا کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان در ادامه گفت: سومین سالن ورزشی بدنسازی در شهر ازندریان با پیشرفته ترین وسایل ورزشی با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و با حضور مسئولان افتتاح شد و به تازگی هم دو باشگاه ورزشی بدنسازی با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha