به گزارش ایسنا، سید سعید راد رضایتمندی شهروندان از خدمات این سازمان را به عنوان بزرگترین دارایی و مهمترین سرمایه سازمان مدیریت میادین دانست و افزود: برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، ازمشارکت بخش خصوصی در توسعه بازارهای میوه و تره بار استقبال میکنیم و حاضریم در جهت حمایت از این بخش، برند خود را به عنوان یک سرمایه آورده و ارزش افزوده به میدان بیاوریم.
راد با تاکید بر اطمینان و اعتماد بالای شهروندان به برند سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که ناشی از کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و تنوع محصولات این سازمان است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی با تامین زمین مناسب و سرمایه ساخت، برای احداث بازارهای جدید میوه و تره بار در محلههای پر جمعیت، میتواند در قالب مشارکت با سازمان مدیریت میادین همکاری کند و سرمایهگذاران در این عرصه از بازگشت سرمایه و حاشیه سود معقول و منطقی از محل مشارکت خود مطمئن باشند.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، علاوه بر گسترش روزافزون بازارهای میوه و تره بار در محلههای مختلف شهر تهران به منظور دسترسی آسان همه شهروندان به این مراکز، برنامه ریزی برای توسعه نرم افزاری خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف سهولت و سرعت بیشتر خدمت رسانی به شهروندان نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.
انتهای پیام
نظرات