• سه‌شنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98081408657
  • خبرنگار : 30054

خرید برنج گیلان کشت راز موفقیت من

خرید برنج گیلان کشت راز موفقیت من

من به تازگی وارد کار رستوران‌داری شده بودم و در آرزوهای خود می‌خواستم رستورانی داشته باشم که غذاهایش شهره شهر باشند، و مردم برای خرید و چشیدن طعم غذاهایش صف بکشند. حساب همه جایش را کردم، در یکی از بهترین مناطق شهر یک مکان بزرگ و مناسب اجاره کرده، و چندین آشپز حرفه‌ای و تعدادی پرسنل ماهر در زمینه رستوران‌داری استخدام کردم. 

به گزارش ایسنا بنا به اعلام گیلان‌کشت مهمترین کارم تبلیغات بود، در تمامی شبکه‌های اجتماعی شهر، و صفحه اول روزنامه‌ها تبلیغات دادم. تاجایی که در توانم بود در شهر تراکت‌های تبلیغاتی پخش کردم. با نظر و مشورت آشپزها و پرسنل رستوران یک، آشپزخانه شیک طراحی کردیم و برای مواد اولیه با نظر سرآشپز گوشت، برنج درجه یک، حبوبات و غیره تهیه کردم. تقریبا همه چیز آماده بود و به روز افتتاحیه رستوران رسیدیم.

 
روز افتتاحیه و آغاز دغدغه خرید برنج
برای روز اول جشنی مفصل گرفته و از میهمانان پذیرایی کردیم. در پایان مراسم فرم هایی بین میهمانان پخش کرده و از آنان خواستم در مورد غذاها و کیفیت جشن نظر خود را اعلام کنند. پس از جمع بندی نتایج و بررسی آنها مشخص شد که همه از جشن راضی بودند از کباب ها، سالادها، نوشیدنی ها، خورشت ها و غیره اعلام رضایت کردند، در این بین تعدادی زیادی از افراد از پلو و غذاهای پخته شده از برنج درجه یک خرید شده ایرادهایی گرفتند. در آن زمان این مساله را جدی نگرفتم. حدود دو هفته از افتتاح رستوران گذشت، مشتریان زیادی آمدند و رفتند، از همه نظر سنجی کردیم. در پایان هر هفته نتایج فرم ها را بررسی کردم، همه از غذاها و سرویس دهی رستوران راضی بودند ولی مساله پلوها همچنان وجود داشت. روز اول هفته سوم، از سرآشپز خواستم به دفترم بیاید، موضع پلوها را با او درمیان گذاشتم او گفت تا به امروز از چندین برند برنج درجه یک استفاده کرده و دلیل اینکه مشتریان از کیفیت پلو ناراضی هستند، تعجب کرد. از او خواستم به شهر برود و برای خرید برنج مجددا اقدام کند. او به شهر رفت و چندین برند دیگر خرید. پس از خرید برنج بلافاصله از آنها در منوی غذایی استفاده کردیم. و همچنان از فرم‌های نظر سنجی برای بررسی نتیجه کار استفاده کردم. یک ماه دیگر هم گذشت و هنوز تعدادی از مشتریان از برنج اعلام نارضایتی کرده بودند. موضوع را با سرآشپز در جریان گذاشتم او گفت دیگر نظری ندارد و کیفیت کاری او همین میزان است. خواستم اخراجش کنم ولی بسیاری از مشتریان از دیگر غذاهای او بسیار راضی بودند. از این کار منصرف شدم، و تصمیم گرفتم خودم برای خرید برنج دست بکار شوم.

جستجو برای خرید برنج 
خرید برنج برای من یک دغدغه شبانه‌روزی شده بود. هر روز برندهای مختلفی را خریده و به آشپزخانه می‌بردم، اما نتیجه دلخواه برایم حاصل نمی شد. این دغدغه و شکست‌های پی در پی من را به کلی نسبت به آرزوی اولیه ام مایوس کرد. در واقع برنج تنها مانع ای بود که من را از رسیدن به هدفم دور می‌کرد. 
با مشورت یکی از دوستان با چند تن از رستوران داران شهر هم گفت و گو داشتم. پس از بررسی ها مشخص شد آنها هم وضعیتی مثل من داشتند. جمله یکی از آنها باعث شد من هم تصمیم بگیرم نسبت به پلوهای رستورانم بی تفاوت باشم. او گفت: «نهایت پلوی رستوران همین است، بالاخره باید فرقی بین غذای خانگی و رستوران برای مردم وجود داشته باشد.» با این جمله چند روزی را با بی‌تفاوتی سر کردم. ولی وقتی دیدم دارم از آرزویم دور می‌شوم، تصمیم گرفتم دوباره برای هدفم تلاش کنم.
خرید برنج به صورت پی در پی باعث شده بود تا انبار آشپزخانه ام پر از کیسه‌های برنج با برندهای مختلف باشد که روی همه آنها نوشته شده بود، برنج درجه یک . اما هیچکدام از آنها در واقع نتوانسته بود مشکل من را حل کند. خریدهای پی در پی برنج باعث از دست رفتن قسمت عمده ای از سرمایه و درآمدم شده بود. آرزو داشتم این مشکل را حل کنم اما منابع مالی من و کارم را تهدید می‌کرد. دیگر با ترس و دلهره برنج می‌خریدم. تصمیم گرفتم برای آخرین بار شانسم را با سفر به شمال امتحان کنم.

خرید برنج گیلان کشت و کشف بزرگ
خرید برنج باعث شد من تا گیلان هم سفر کنم. به محض رسیدن به شهر برنج فروشی‌های متعددی را بررسی کردم، در تمامی آنها برندهایی را یافتم که قبلا خریده بودم. به طور اتفاقی با همسرم به منزل یکی از هم دانشکاهی‌های او رفتیم. اصلا حال و حوصله مهمانی را نداشتم. سر سفره نهار چشمم به برنج سر سفره افتاد, خودش بود آنچه که ماه ها دنبالش بودم. برنجی با عطر و طعم عالی. فورا قضیه را برای آنها تعریف کردم. دوست همسرم, مریم خانم گفت این برنج ها را شوهرم اسفندیار از گیلان کشت می‌خرد. اینجا بود که کشف بزرگ من رقم خورد. بعد نهار با آقا اسفندیار به دفتر این تولیدی رفتیم برنج مد نظرم را خرید کردم. 
همان روز به شهرمان برگشتم. روز بعد از برنج‌های گیلان کشت در منو استفاده کردیم، و پس از یک هفته نتایج را بررسی کردم. فوق العاده بود و نتایج به کلی تغییر کرده بود. دیگر کسی از برنج ها احساس نارضایتی نمیکرد. در کمتر از یک ماه بعد من با استفاده از برنج‌های گیلان کشت به آرزویم رسیدم. و تا به امروز توانسته ام با مواد غذایی درجه یک کسب و کارم را رونق ببخشم.
این مطلب دلنوشته یکی از مشتریان برنج گیلان کشت است.

برای خرید برنج گیلان کشت می توان به سایت این شرکت مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha