• یکشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۸ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98081207107
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی سپاهان در بازی نفس گیر با کاله

پیروزی سپاهان در بازی نفس گیر با کاله

ایسنا/اصفهان سپاهان اصفهان و کاله مازندران در هفته دوم سوپر لیگ والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوم سوپرلیگ والیبال عصر امروز از ساعت ۱۷ در سالن مخابرات اصفهان میزبان تیم کاله مازندران بود که در پایان توانست با نتیجه۳ بر ۲ پیروز شود.


به گزارش ایسنا، بازی در ست اول این دیدار با برتری کاله آغاز شد و به اختلاف ۳ امتیازی دست پیدا کردند، اما در ادامه با درخشش مباشری سپاهانی ها امتیازات از دست رفته را جبران کردند. در ادامه سپاهان بر بازی بیشتر مسلط شد تا تیم حریف را مجبور به درخواست وقت استراحت کند، دو تیم تا امتیاز ۱۵ بازی پایاپایی داشتند، اما پس از آن کاله با فشار اسفندیار و دفاع خوب عادل غلامی از حریف خود پیش افتاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست اول را به سود خود به پایان رساند.

در ست دوم سپاهان علی رغم اینکه بازی را بد آغاز کرده بود، اما رفته به رفته سوار بر بازی شد و از کاله پیش افتاد. مباشری که از پایان ست اول از بازی بیرون کشیده شده بود در این ست هم حضور نداشت. دانش دوست بازیکن سپاهان یکی از بهترین نفرات این تیم در ست دوم بود. در پایان این ست سپاهان توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود.

در ست سوم دانش دوست بازیکن سپاهان و قرا بازیکن کاله به تیم حریف مجالی برای درخشش نمی دادند، در پایان سپاهان بود که توانست در تقابلی نفس‌گیر این ست را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ پیروز شود.  

ست چهارم کاله بود که بهتر از حریف خود بازی کرد. دفاع خوب فلاحت دوست بازیکن کاله و امتیازات رسولی در این ست به چشم آمد. در پایان این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود کاله به پایان رسید تا بازی به ست پایانی و پنجم برسد.

ست پنجم این دیدار از حرارت بالایی برخوردار بود. سپاهانی ها که ابتدا این ست را با اختلاف چهار امتیازی آغاز کرده بودند، با درخشش  الله وردیان و فلاح از حریف پیش افتاد. سپاهان که ۴ امتیاز از حریف خود عقب بود در ادامه خود را ۴ امتیاز از حریف پیش انداخت و به امتیاز ۱۴ بر ۱۰ رسید.  

در پایان این ست با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود سپاهان به پایان رسید.

حواشی:
*محمد شاهمیری برترین داور والیبال ایران به عنوان داور اول قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.  

*علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال، تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، تیمور باجول رئیس هیئت والیبال استان اصفهان و برخی پیشکسوتان والیبال استان اصفهان از مهمانان ویژه این دیدار بودند.

*حدود ۲۰۰ نفر از هواداران سپاهان و والیبال دوستان اصفهانی برای این بازی در سالن حضور داشتند و سپاهان را تشویق کردند.

* در ست سوم این دیدار درگیری لفظی میان دانش دوست و اسفندیار پیش آمد که شاهمیری داور این دیدار به هر دو بازیکن کارت زرد داد.


*ابتدای ست چهارم درگیری لفظی دیگری میان بازیکنان دو تیم پیش آمد. این درگیری ادامه پیدا کرد تا به مربیان دو تیم نیز کشیده شد. ناظر فدراسیون برای پایان دادن به این قائله وارد زمین شد.

*شاهمیری نیز به مربیان و برخی از بازیکنان دو تیم کارت قرمز داد که بازی از نتیجه ۳ بر ۱ به ۴ بر ۲ تغییر پیدا کرد.

*ست پنجم این دیدار از حرارت بالایی برخوردار بود و هواداران سپاهان تیم خود را به شدت تشویق و از بازیکنان در این بازی پیروزیرا طلب می کردند.

*در پایان بازی هواداران و مسئولان باشگاه سپاهان بازیکنان را ایستاده تشویق کردند.

*بازیکنان نیز به سمت هواداران رفتند و به تشویق ایسلندی پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha