• پنجشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98080904730
  • خبرنگار : 30054

اهمیت تصاویر در استراتژی بازاریابی محتوایی

اهمیت تصاویر در استراتژی بازاریابی محتوایی

بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارهایی که در حوزه بازاریابی دیجیتال و فضای آنلاین فعالیت می‌کنند، خود را پرمشغله‌تر از آن می‌دانند که بتوانند به‌واسطه اجزای بازاریابی محتوایی مانند وبلاگ‌نویسی یا تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی با طرفداران خود تعامل منظم داشته باشند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

نادیده گرفتن تعامل با کاربران همان چیزی است که می‌تواند به کسب و کارها صدمه جدی وارد کند. در حقیقت، اگر کسب و کارها ظرفیت‌های خود را به خوبی نشناسند و در این مسیر سرمایه‌گذاری نکنند، با مشکل اساسی مواجه می‌شوند. شاید جالب باشد که بدانید یکی از راه‌های افزایش تعامل میان کاربران استفاده از محتوای بصری به ویژه تصاویر به عنوان بخش مکمل محتواست؛ بنابراین، بهتر است از تصاویر غافل نشوید.

چگونه از تصاویر استفاده کنیم؟

تصاویر یکی از اجزای مهم بازاریابی محتوایی محسوب می‌شوند و تقریبا تمامی پست‌ها و مقالات شما باید در کنار تصاویر منتشر شوند. فرقی نمی‌کند که قصد تولید چه نوع از محتوا را دارید، یک مطلب وبلاگی، پست شبکه اجتماعی یا هر محتوای دیگری. سعی کنید که محتوای شما حداقل یک تصویر در دل خود داشته باشد.

برای آن که مطمئن شوید تصویر انتخابی شما قدرت کافی برای جلب مشارکت و تعامل کاربران را دارد، به نکات زیر توجه کنید:

·  اندازه: چه تصویر انتخابی متعلق به خودتان باشد و چه آن را از اینترنت جستجو کرده باشید، مطمئن شوید که بالاترین کیفیت ممکن را دارد. تک‌تک تصاویری که برای محتوای خود انتخاب می‌کنید، حکم نماینده کسب‌وکار شما را دارند. آیا می‌خواهید برند خود را با مشتی از پیکسل‌های تار معرفی کنید یا قصد دارید یک چهره شفاف از آن ارائه دهید؟

·چهره‌ها: در صورت ممکن در تصاویر خود از چهره افراد استفاده کنید. حتی درصورتی که بیننده محتوای شما این چهره را نشناسد، بهتر از اشیای بی‌جان با آنها ارتباط برقرار خواهد کرد. علاوه بر این، تصاویر دارای چهره در الگوریتم برخی از سایت‌ها اولویت بیشتری برای نمایش دارند.

· سرمایه‌گذاری: بسته به اینکه برای پست‌های منظم خود در راستای اجرای استراتژی‌های بازاریابی محتوایی به چند تصویر نیاز دارید، ممکن است سرمایه‌گذاری روی ساخت یک کارگاه عکاسی و تدوین عکس ایده بدی نباشد. داشتن چنین استودیویی می‌تواند اعتبار شما را در صنعتتان بالاتر ببرد. با این وجود، اگر نمی خواهید خودتان تصویربرداری را بر عهده بگیرید، بهتر است از بنگاه‌های روابط عمومی که در این زمینه فعالیت می کنند، کمک بگیرید تا برگ برنده خود را نسبت به رقبا را کنید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha