• یکشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98072820547
  • منبع : منطقه جنوب تهران

تشکر ‌امام جمعه رودبار و قصران از نقش موکب‌های ایرانی و عراقی در ایام اربعین

تشکر ‌امام جمعه رودبار و قصران از نقش موکب‌های ایرانی و عراقی در ایام اربعین

ایسنا/تهران ‌امام جمعه رودبار و قصران گفت: موکب شهرداری لواسان در صحن عقیله کربلا با حضور چندین هزار نفری در این شهر به صورت خودجوش و به عشق امام حسین(ع) از زائران این امام رئوف پذیرایی می کند.

‌به گزارش ایسنا‌، حجت الاسلام حسنی امام جمعه رودبار قصران با حضور در موکب حضرت علی اکبر علیه السلام شهرداری لواسان در صحن عقیله کربلا در جمع خبرنگاران حاضر در شهر کربلا حاضر شد و طی سخنانی بیان کرد: اربعین امام حسین(ع) مظهر اقتدار و قدرت اسلام و حقانیت این امام مظلوم را می رساند و نشان داد که راه و سیرت امام حسین(ع) احیا و جهانی شد.

وی ادامه داد: ان شاءالله راه امام حسین(ع) تا قیامت ادامه خواهد یافت و پرچم این امام رئوف با افتخار تا روز قیامت به اهتزاز در می آید.

امام جمعه رودبار و قصران تصریح کرد: الحمدالله با عنایت اهل‌بیت(ع) امسال نیز مردم و عاشقان آن حضرت با حضور میلیونی خود باری دیگر اقتدار جهان اسلام را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام حسنی در خصوص مواکب ایرانی و عراقی افزود: امسال علاوه بر ملت شریف عراق که تا هم اکنون زحمات فراوانی را کشیده اند‌، مردم عزیز ایران نیز بسیار پرشور‌، صادقانه و مخلصانه مواکب ارزشمندی را با زحمات فراوانی بر پا کرده اند.

وی یادآور شد: با این حضور میلیونی مردم در شهر‌های نجف‌، سامرا‌، کاظمین و به خصوص شهر کربلا موکب‌های ایرانی و عراقی در داخل شهرها نقش مهمی را ایفا می کنند‌؛ با توجه به ازدحام جمعیت در صحن عقیله کربلا یکی از بزرگترین موکب های ایرانی مستقر در این صحن‌، موکب حضرت علی اکبر علیه السلام شهرداری لواسان است که روزانه ۶ الی ۷ هزار پُرس غذا در هر وعده غذایی طبخ و توزیع می کند.

امام جمعه رودبار و قصران خاطر‌نشان کرد: یکی از موکب های که بنده به آن در کربلا و کشور عراق به افتخار کردم‌، موکب شهرداری لواسان است‌؛ این موکب به صورت خودجوش و به عشق امام حسین(ع) از زائران این امام رئوف پذیرایی می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha