• یکشنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98072116036

تمهیدات راهداری گلستان برای انتقال زائرین اربعین

تمهیدات راهداری گلستان برای انتقال زائرین اربعین

ایسنا/گلستان معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان تمهیدات این اداره کل را برای تسهیل در جابه‌جایی زائرین گلستانی اربعین حسینی را تشریح کرد.

ایوب میرشاهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی و از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه تمامی ناوگان اتوبوسرانی استان تنها به مقاصد مرز مهران و استان همدان جابه‌جا می‌شوند. این کار به‌منظور سهولت در جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی خصوصاً در زمان بازگشت انجام خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت شهروندان در صورت لزوم و ضرورت سفر به مقصد استان‌های دیگر از ناوگان حمل‌ونقل عمومی‌ سواری و مینی‌بوس و یا قطار و هواپیما استفاده کنند.

معاون حمل‌ونقل راهداری گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۳ هزار گلستانی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده بودند اما امسال تاکنون تعداد ثبت‌نام کنندگان به حدود ۴۰ هزار نفر رسیده است.

میرشاهی در ادامه با اشاره به وجود ۲۳۰ دستگاه اتوبوس در استان، گفت: این اتوبوس‌ها همگی پای‌کار هستند و تاکنون بیش از ۳۳۰ بار انتقال مسافرین از استان به مقصد مرز مهران صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امسال به‌منظور ارائه خدمات مناسب‌ به زائرین اربعین حسینی، زائرین گلستانی از مهران به همدان منتقل و از آنجا به گلستان جابه‌جا می‌شوند. در مدت ۲۴ تا ۲۹ مهرماه، مکلف شدیم ۳۵ دستگاه اتوبوس را برای جابه‌جایی زائران از مهران به همدان و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس را نیز برای جابه‌جایی زائران از همدان به گلستان در نظر بگیریم.

میرشاهی با اشاره به اعزام سه اکیپ ۹ نفرِ راهداری گلستان به مهران و همدان، گفت: یک اکیپ در پایانه همدان، یک اکیپ در پایانه برکت مهران و یک اکیپ هم به‌عنوان راهنمای زائر در نقطه صفر مرزی مهران مستقر خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل راهداری گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر اکیپ‌هایی به‌صورت مستمر در پایانه گرگان و گنبد حضور دارند و به مشکلات زائرین جهت اعزام به مرز رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha