این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، شما به عنوان تولید کننده محتوا باید همواره مهارت های لازم را در تولید محتوای ارزشمند به دست آورید تا از سرمایهگذاری برند در بازاریابی محتوا سربلند بیرون آیید. در صورتی که این هدف را در سر دارید کافی است به نکاتی که در ادامه میآیند توجه کنید و همیشه آن ها را به یاد داشته باشید.
· اطمینان حاصل کنید که یک پیغام اصلی دارید
با این که لازم نیست در هر پستی که می گذارید لغات و عباراتی یکسان را بارها و بارها تکرار کنید، ولی باید جان کلام شرکت شما همیشه پشت مطالب قرار داشته باشد. محتوایی با کیفیت و شخصیسازی شده تولید کنید. وبلاگنویسی، فعالیت در شبکههای اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل را هم از قلم نیندازید.
· هر مطلبی را دو بار بخوانید
قبل از این که مطالب نوشته شده توسط خودتان را در وبلاگ یا شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید، دستکم دو بار آن را بخوانید و به دنبال غلطهای املائی، اشتباهات دستوری و عبارات گنگ و سردرگم کننده بگردید. پیشنهاد میشود مطالب را با صدای بلند بخوانید چون این کار به مغزتان کمک می کند خطاها را پیدا کند.
· مطالب وبسایت را در شبکههای مختلف بازنشر کنید
علاوه بر این که مطلبهایتان را در وبلاگ منتشر میکنید، آن را با مخاطبانتان در شبکههای اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. از این مطالب در خبرنامهها نیز استفاده کنید.
· شخصیت مخاطبان خود را بشناسید
بهتر است قبل از این که مطلبی بنویسید به این فکر کنید که مخاطبان آن چه کسانی هستند. این سئوال را از خودتان بپرسید: «چه چیزی برای آنها مهم است؟»
· حساب خود را در شبکه های اجتماعی به روزرسانی کنید
اگر قصد دارید وقت و پول خودتان را روی بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی سرمایهگذاری کنید، این نکته را مد نظر داشته باشید: عمر پستهایی که در فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر و لینکدین منتشر میکنید بسیار کم و چیزی بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه است، پس لازم است که صفحات خودتان در این شبکهها را حداقل پنج بار در هفته بهروزرسانی کنید. اگر نمیدانید چه پستی بگذارید، مقالات یا مطالب جالب و مرتبط با صنعت و حرفه خودتان را بازنشر کنید. بازنشر کردن اینفوگرافی های مفید و ویدئوهای تأثیرگذار نیز خالی از لطف نخواهد بود.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات