• پنجشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98070403048
  • خبرنگار : 71617

هم‌گروهی امیدهای فوتبال با چین، کره جنوبی و ازبکستان/ مدیرروستا: سختی کار دوچندان شد

هم‌گروهی امیدهای فوتبال با چین، کره جنوبی و ازبکستان/ مدیرروستا: سختی کار دوچندان شد

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید در کنار سرمربی تیم ملی امید ایران چند مربی باتجربه باشند تا ملی‌پوشان امید بتوانند عملکرد موفق‌تری در مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.

علی‌اصغر مدیرروستا، پیشکستوت تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قرعه‌کشی مرحله انتخابی المپیک در آسیا و هم‌گروه شدن تیم ملی امید ایران با تیم‌های امید چین،‌ ازبکستان و کره‌جنوبی گفت:‌ دعا می‌کنم که تیم ملی امید ایران بتواند از این مرحله موفق بیرون بیاید. همه می‌دانستند که کار ایران در انتخابی المپیک سخت است و با این گروه، سختی کار دوچندان شد. خیلی باید تلاش زیادی در این راه کرد تا تیم ملی امید بتواند عملکرد موفقی داشته باشد.

او  ادامه داد: تلاش تیم ملی امید باید چند برابر بشود. در حال حاضر ما با ازبکستان هم‌گروه شدیم که در بازی‌های تدارکاتی دو بار شکست خوردیم و نباید به خاطر این شکست‌ها از ازبک‌ها ترسید. به نظر من باید در این رابطه کادر فنی برنامه منظم و خوبی داشته باشد که بازیکنان هم به لحاظ روحی و روانی و هم به لحاظ جسمی در بهترین شرایط خود باشند.

مدیرروستا افزود: همه با امید زنده هستیم. اگر بخواهیم ملاک را بازی‌های تدارکاتی در نظر بگیریم، نباید اصلا شرکت کنیم. ما نباید خودمان را از پیش باخته بدانیم. فشارها بسیار زیاد است و به نظر من باید چند مربی با تجربه کنار فرهاد مجیدی باشند و خود مجیدی آن‌ها را انتخاب کند. باید بار روانی تیم برداشته شود و اتفاقات فوتبالی می‌تواند با تلاش زیاد دستخوش تغییر شود. در دنیای فوتبال، ما کار نشدنی نداریم. امیدوارم که تیم ملی امید ایران بتواند در نهایت به المپیک صعود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۷-۰۴ ۱۳:۱۵

انتخاب مجیدی بی تجربه از اول اشتباه بود و بهتره همین امروز تا دیر نشده یک مربی خوب جاش بیاد. این چه کاریس که چند مربی باتجربه بیاد کنار این آقا؟ خوب ایشان باید بره کنار دست چند مربی با دانش هنوز یاد بگیره. این منطقی تره