• یکشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98063115845
  • خبرنگار : 50139

فرمانده سپاه سلماس:

اجازه کوچکترین دست درازی به خاک کشور را به هیچ قدرتی نخواهیم داد

اجازه کوچکترین دست درازی به خاک کشور را به هیچ قدرتی نخواهیم داد

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده سپاه سلماس گفت: اکنون توانسته ایم به سطحی از توان دفاعی برسیم که دشمنان جمهوری اسلامی نمی توانند کوچکترین تحرک و حرکتی از خود نشان دهند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا مدنی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سلماس بااشاره به توان نظامی کشور گفت:هم اکنون نیز تجارب و دستاوردهای جنگ تحمیلی را در قسمت های مختلف بکار می گیریم و با خودباوری و اتکا به نیروهای داخلی توانسته ایم به سطحی از توان دفاعی برسیم که دشمنان جمهوری اسلامی نمی توانند کوچکترین تحرک و حرکتی از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: در 31 شهریورماه 1359 عراق به پشتوانه مالی، نظامی، فرهنگی و اطلاعاتی جهبه استکبار وارد جنگ با ایران شد و در ابتدا گمان نمی کرد با مقاومت جانانه مردم ایران مواجه شود که در 8 سال وجبی از خاک میهن اسلامی شان را به دشمن ندادند.

سرهنگ مدنی اظهار کرد: علی رغم فشارها و مشقات بسیاری که مردم در دوران جنگ متحمل شدند، اما با عنایات خداوند متعال و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) ما پیروز میدان نبرد شدیم و ثابت کردیم انقلاب ما انقلابی الهی است.

فرمانده سپاه سلماس تصریح کرد: انقلاب اسلامی در راس محور مقاومت قرار گرفته و شاهد شکست های مفتضحانه استکبار جهانی در نقاط مختلف هستیم بطوریکه یمن در محور مقاومت توانسته ثروتمندترین کشور جهان را درمانده کند.

سرهنگ مدنی خاطرنشان کرد: هیچ جنبنده ای جرات ورود به حریم هوایی ایران را ندارد و ساقط کردن پهپاد اخیر آمریکا نمونه ای از این اقتدار جمهوری اسلامی است که آمریکا نتوانست کوچکترین اقدامی در این راستا بکند.

وی اظهار کرد: امروزه نیروهای مسلح ایران در یگان های مختلف در اوج آمادگی قرار دارند و اجازه کوچکترین دست درازی به منافع و خاک این کشور را به هیچ قدرتی نخواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha