• یکشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۶:۵۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98063115100
  • منبع : نمایندگی ایلام

تاکید مدیرکل ICT ایلام بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در برون‌سپاری خدمات

تاکید مدیرکل ICT ایلام بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در برون‌سپاری خدمات

ایسنا/ایلام مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام با اشاره به اهداف تشکیل دفاترپیشخوان اظهارکرد: یکی از دلایل تشکیل این دفاتر جلوگیری از موازی‌کاری دستگاه‌های دولتی و حرکت به سوی دولت الکترونیک بیان شده‌است با این وجود مشکلات و انتقاداتی بر نحوه عملکرد این دفاتر مطرح است.

به گزارش ایسنا، مهندس «عباس بیرامی» در  اولین جلسه رسیدگی به تخلفات دفاترپیشخوان استان با حضور مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، با اشاره به عملکرد مطلوب دفاترپیشخوان، اظهار کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت با کار ویژه های بروکراتیک، اقتصادی و فرهنگی نقش بسزایی در تسهیل و تسریع خدمات عمومی دولت در قالب مراکز عمده ی خدماتی اعم از پست، پست بانک، مخابرات، آب، برق، گاز، خدمات ارتباطات و ثبت احوال و بیمه  ایفا می‌کنند.

وی گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف حرکت به سوی دولت الکترونیک، جلوگیری از موازی کاری و کاهش فساد اقتصادی و اداری و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم ایجاد شده اند.

بیرامی تصریح کرد: مهمترین وظیفه و رسالت این دفاتر خدمت رسانی و تسهیل در انجام امور مردم و شهروندان در اقصی نقاط استان است و بدون شک کمترین سهل انگاری و کم کاری از سوی این دفاتر به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و قانون در این راستا نیز برخوردهای شدیدی را برای آنها پیش بینی کرده است.

مدیرکل ICT استان باتاکید بر همکاری دستگاههای ‌اجرایی در برون‌سپاری خدمات‌، گفت: برای توزیع و دسترسی عادلانه به این خدمات و بنابر افزایش نیازهای مردم به انواع خدمات، دولت درصدد است تا بستر قانونی تمام خدمات قابل واگذاری را برای فعال‌تر شدن این دفاتر و تسهیل ارائه خدمات فراهم سازد.

«علیرضا ملکی جهان»  مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب با اشاره به صدور مجوز های جدید دفاتر پیشخوان گفت: در حال حاضر 86 دفتر پیشخوان دولت در استان فعال است که از این تعداد 2 دفترغیرفعال است و از لحاظ تخلفات دفاتر استان ایلام جزء استان‌های مطلوب بشمار می‌رود.

براساس این گزارش تخلفات دارنده پروانه و دستگاه خدمات دهنده به جهت عدم رعایت مفاد قرارداد منعقد شده و دستوالعمل های اجرایی دستگاه خدمات دهنده، تخلفات دارنده پروانه به جهت عدم رعایت مفاد شرایط پروانه و تخلف در نحوه ارائه خدمات از موراد مورد طرح و رسیدگی در این جلسه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha