• شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98062310805
  • خبرنگار : 71506

آرمین هادی‌پور به مدال نقره گرندپری ژاپن رسید/ مردانی بر سکوی سوم ایستاد

آرمین هادی‌پور به مدال نقره گرندپری ژاپن رسید/ مردانی بر سکوی سوم ایستاد

نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندوی ایران به مدال نقره رقابت‌های گرندپری ۲۰۱۹ در ژاپن رسید و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز مدال برنز را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های تکواندوی گرندپری ۲۰۱۹ در ژاپن،آرمین هادی پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر جانگ از کره‌جنوبی به روی شیاپ‌چانگ رفت و در حالیکه ۷ بر ۵ از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه ۲۲ بر ۱۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید تا صاحب ۲۴ امتیاز برای کسب سهمیه المپیک شود.

هادی‌پور پیش از این در دور نخست ۱۹ بر ۷ برابر لئون گلاسنویک از کرواسی را شکست داد و در ادامه به دلیل حاضر نشدن «دنیز داگدلن» از ترکیه در میدان مبارزه به یک چهارم نهایی صعود کرد. هادی‌پور در ادامه خلیل صفوان از استرالیا را ۱۲ بر ۵ شکست داد و در نیمه نهایی نیز مقابل آدرین ویسنته از اسپانیا با نتیجه ۱۹ بر ۵ پیروز شد و به فینال رسید.

 فرزان عاشورزاده نماینده دیگر ایران در این وزن در اولین دیدار ۱۲ بر ۹ برابر آدرین ویسنته از اسپانیا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم سجاد مردانی در اولین مبارزه رافائیل آیوکائف از روسیه را ۹ بر ۷ از پیش رو برداشت سپس استفان لامبدین از آمریکا را ۸ بر ۷ برد و در ادمه هم با نتیجه ۴ بر ۳ برابر مایکون سیکوئرا از برزیل پیروز شد .وی برای رسیدن به نیمه نهایی مقابل کیو دون این از کره جنوبی به میدان رفت اما در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و به مدال برنز رسید.

در همین وزن سعید رجبی با نتیجه ۷ بر ۵ به  کیو دون این از کره جنوبی باخت و از دور مسابقات حذف شد. 

در جریان رقابت‌های روز گذشته(جمعه) میرهاشم حسینی در وزن ۶۸+ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد اما سروش احمدی از دور مسابقات کنار رفت.

دومین مرحله از رقابت های گرندپری در سال ۲۰۱۹ با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن جریان دارد و تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha