• شنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98060904502
  • خبرنگار : 30054

مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران:

ظرفیت تبدیل شدن به پایانه مهم صادرات کالای ایرانی را دارد

ظرفیت تبدیل شدن به پایانه مهم صادرات کالای ایرانی را دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تاکید کرد که همه امکانات برای برگزاری یک رویداد تجاری جهانی و شکوهمند در بازار بزرگ ایران فراهم است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بازار بزرگ ایران، اولین نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی در مرکز نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران برگزار شد. این نمایشگاه با استقبال فعالان اقتصادی و سیاسی، تولید کنندگان و مردم دیروز به کار خود پایان داد.

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مراسم اختتامیه نمایشگاه، این مرکز را  مکانی مجهز، خاص و آبرومند برای برگزاری رویدادهای معتبر جهانی معرفی کرد.

وی گفت: در گزارش‌ها دیدم که بیش از ۱۰۰هزار نفر در مدت ۴ روز برگزاری نمایشگاه، از این مکان بازدید کردند. این استقبالی با برنامه و چشمگیر است. مردم علاوه بر آشنایی با مدل‌های جدید کفش و کیف با توانمندی بالای تولیدکنندگان کشورمان آشنا شدند. این نمایشگاه در سطح بسیار بالایی برگزار شد و توانست باور ایرانی را به تولید با کیفیت داخلی تقویت کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران تشریح کرد: این نمایشگاه با یک هدف‌گذاری درست توانست کلیه تولیدکنندگان مواد اولیه و تولیدکنندگان کالای نهایی کیف و کفش را با یکدیگر آشنا کند و فضای مناسبی برای تبادل اطلاعات فراهم کند. فعالان این صنعت با یک همگرایی جامع، تلاش مشترکی را برای توسعه صنعت کیف و کفش به نمایش گذاشتند.

صادقی تشریح کرد: حوزه تولید کیف و کفش جزو پتانسیل‌های ما برای صادرات در بازارهای بین‌المللی است. قطعا تولیدکنندگان ما از نظر تخصص و مهارت در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارند و با فراهم شدن امکانات لازم در این حوزه می‌توانند در یک رقابت برابر با سایر تولیدکنندگان کشورهای خارجی نقش آفرینی کنند. خوشبختانه در سال رونق تولید، شاهد رونق بازار تولید این محصولات در کشور هستیم.

وی تاکید کرد: مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران در آینده نزدیک می‌تواند یک پایانه صادراتی مهم برای معرفی و عرضه محصولات با کیفیت ایرانی باشد. این مرکز از نظر معماری، ساخت، موقعیت جغرافیایی و همچنین امکانات زیر ساختی متمایز است و یک مکان کامل و بی‌نقص را فراهم آورده است. مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران هیچ کمبود فنی، زیرساختی و تبلیغاتی برای میزبانی از یک رویداد مهم جهانی ندارد. اگر هیئت‌های تجاری برای بازدید از توانمندهای تولیدی و تجاری ایران به این بازار مراجعه کنند، قطعا سفری شکوهمند به یک شهر بزرگ را تجربه خواهند کرد. بازار بزرگ ایران بستر مناسبی را برای اقامت، مذاکره، انجام معاملات تجاری و یک خرید مطلوب فراهم کرده است.

صادقی گفت: یکی از وظایف اصلی ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت پشتیبانی معنوی از برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌هایی است که در جهت توسعه تولید و تجارت برگزار می‌شود. ما درجهت برگزاری این نمایشگاه‌ها از برگزارکنندگان، سرمایه‌گذاران و متولیان این مجموعه بزرگ حمایت خواهیم کرد تا درآینده بتوانند بیش از پیش با آسایش و آرامش به توسعه خدمات صنعتی و بازرگانی ادامه دهند.

وی افزود: دولت در برگزاری نمایشگاه‌ها، کار سیاستگذاری و نظارت را انجام می‌دهد؛ این بخش خصوصی کشور است که مجری نمایشگاه‌هاست چون دولت تمایل به مداخله در این نوع رویدادها ندارد. امروز فضا و فرصت خوبی برای بخش خصوصی فراهم است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha