به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش شماره خاص ۰۹۹۸، ضمن بروزرسانی و تجمیع خدمات در کد دستوری #۱*، استفاده از امکانات و خدماتی از قبیل خرید شارژ و بسته از طریق درگاه بانک، نمایش مانده اعتبار و بستهها، آگاهی از جزئیات تمام بستههای فعال و پیشنهادات ویژه را برای مشترکان خود فراهم کرده است.
با شمارهگیری کد دستوری #۱* از طریق سیمکارتهای شاتل موبایل، امکان استعلام مانده اعتبار، مشاهده کلیه بستههای فعال به همراه جزئیات و ماندهگیری بستههای در حال مصرف به تفکیک اینترنت، مکالمه درون و برون شبکه و پیامک درون و برون شبکه، آگاهی از پیشنهادات ویژه و جذاب، خرید شارژ و بسته با استفاده از اطلاعات کارت بانکی و تغییر منو به زبان انگلیسی برای مشترکان وجود دارد.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیمکارت شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیششماره ۰۹۹۸ و کد یک، میتوانند به وبسایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.
درباره شاتل موبایل
شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکتهای شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمرکز روی نسلهای جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکههای تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند ۱۳۹۵ موفق به دریافت "پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه" (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از ۶ ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری "شاتل موبایل" شد.
شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیششماره ۰۹۹۸ و کد ۱ در سراسر کشور ارائه میکند.
انتهای پیام
نظرات