• شنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98051205842
  • خبرنگار : 30054

می‌دانید تور وارنا یک تور ارزان است؟

می‌دانید تور وارنا یک تور ارزان است؟

امروزه شهرهای مختلفی برای گردش و تفریح در قاره‌های مختلف اروپایی، آسیایی، آفریقایی و... موجود می‌باشند که افراد می‌توانند با سفر به این مناطق از جاذبه‌های گردشگری آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آژانس مسافرتی آمادای، تور وارنا به‌عنوان یکی از بهترین تورهای گردشگری در بین تورهای اروپایی همواره، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. شهر وارنا در کشور بلغارستان دارای جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیار مختلفی هست که افراد می‌توانند با توجه به این جاذبه‌های گردشگری، از تور سفر به این کشور بهره ببرند.

خبر خوبی که برای مشتاقان سفر به وارنا هست، این است که سفر به این تور به‌عنوان یک تور اروپایی بسیار ارزان‌قیمت است. طبق آخرین آمار و ارقام و مشاهداتی که صورت گرفته، این تور جذاب با هزینه بسیار کم به مسافران ارائه می‌شود. اگر دوست دارید بدانید که هزینه‌هایی که در این تور مورد نیاز هست به چه صورت است، ما را تا پایان همراهی کنید.

قیمت تور وارنا

خبری که ممکن است مسافران علاقه‌مند سفر به وارنا را خوشحال کند، این است که تور وارنا به‌عنوان یکی از تورهای اروپایی یکی از ارزان‌ترین تورها محسوب می‌شود. نکته قابل‌ توجهی که در مورد این تور وجود دارد این است که این تور در ایام نوروز آن‌چنان پیشرفت قیمتی ندارد و در بعضی از اوقات نیز به دلیل نوروز تخفیفانی از طرف آژانس‌های مسافرتی خواهد خورد. نکته‌ای که در مورد قیمت تور وارنا مورد توجه هست این است که هزینه سفر در خوش‌بینانه‌ترین حالت، چیزی در حدود ۶ میلیون تومان برای افراد آب می‌خورد. این قیمت در برابر سایر تورهای اروپایی و حتی آسیایی بسیار کم هست. آژانس مسافرتی آمادای این تور را با کمترین هزینه نسبت به سایر آژانس‌ها ارائه می‌دهد. هزینه پایین این تور بسیار منحصربه‌فرد هست و نظر طیف وسیعی از افراد را با توجه به جاذبه‌های گردشگری متفاوت در آن به خود جذب کرده است.

چرا تور وارنا را انتخاب کنیم؟

اما نکته جالبی که تور وارنا را در کنار قیمت پایین آن جذاب کرده، جاذبه‌های گردشگری متفاوت و آب و هوای بسیار معتدل آن هست.

شما در تور وارنا می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری، همچون باغ دریایی، جنگل سنگی، حمام‌های رومی، موزه تاریخ دارو، گلدن سندز، موزه‌های مختلف وارنا و بسیاری دیگر از جاذبه‌های گردشگری لذت ببرید. لذا اگر افراد با تورها به این شهر سفر کنند، می‌توانند با یک برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تور لیدرهای متفاوتی که در طول سفر به مسافران کمک می‌کنند، به بهترین شکل ممکن در سفر خود به کشور بلغارستان و شهر وارنا از این جاذبه‌های گردشگری لذت ببرند.

اما از دیگر عواملی که برای سفر با تور وارنا مورد توجه هست، آب‌وهوای بسیار مطبوع این شهر اروپایی است. بسیاری از افراد تور وارنا را در ماه‌های جولای و آگوست تجربه می‌کنند. این شهر دارای یک آب‌وهوای گرم و معتدل هست و مقدار بارندگی در آن در حد قابل قبولی است. شما می‌توانید در تور وارنا از زیبایی‌های یک شهر اروپایی بهره‌مند شوید. همین دلیل باعث شده که بسیاری از افراد در فصول مختلف سال تور وارنا را برای خود انتخاب کرده و به این شهر زیبا سفر کنند.

خدماتی که در تور شهر وارنا ارائه می‌شود

بعضی از افراد تصور می‌کنند که به دلیل پایین بودن هزینه سفر به شهر وارنا، خدمات آن در سطح پایینی می‌باشند؛ اما چیزی که وجود دارد این است که این شهر دارای خدمات مختلفی برای گردشگران هست و همین موضوع باعث شده که تورهای ارائه‌دهنده خدمات سفر به شهر وارنا، بهترین خدمات را با آپشن‌های متفاوت در اختیار مسافران قرار دهند. گفتنی است هتل‌های چند ستاره، رستوران‌های بین‌المللی و محلی، سرویس‌های مجهز حمل‌ونقلی و بسیاری دیگر از خدمات مختلف که در سفر موردنیاز می‌باشند، باعث شده تا افراد بتوانند سفر خوشی در شهر وارنا داشته باشند. خدمات مختلفی که در این تور به افراد ارائه می‌شود، بسیار متفاوت است. لذا افراد می‌توانند با توجه به سطح بودجه‌ای که دارند، از خدمات مختلف در تور وارنا استفاده نمایند. تورها علاوه بر اینکه بهترین خدمات را به افراد ارائه می‌دهند، می‌توانند هزینه‌هایشان را کاهش دهند. لازم به ذکر است که تور وارنا به‌عنوان یکی از بهترین تورهای درجه‌دو اروپایی محسوب می‌شود.

چگونه تور شهر وارنا را با کمترین هزینه رزرو کنیم؟

افرادی که قصد دارند از تور وارنا برای سفر به این شهر استفاده کنند، می‌توانند به روش‌های متفاوتی عمل کنند. گفتنی است افراد می‌توانند با مراجعه به سایت آژانس‌های مسافرتی، نسبت به رزرو این تور اقدام کرده و بدون هیچ‌گونه مشکلی این تور را رزرو کنند. توصیه ما این است که از خدمات آژانس مسافرتی آمادای، به‌عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان تورهای مسافرتی، استفاده کرده و تور وارنا را با بهترین کیفیت در اختیار بگیرید. آمادای سعی کرده تا کمترین هزینه را برای این تور از افراد بستاند. توصیه به افراد این است که در زمان انتخاب این تورها، سعی کنند با در نظر گرفتن بودجه خود و آپشن‌هایی که تورهای مختلف به افراد ارائه می‌دهند، بهترین تور از طرف بهترین آژانس‌های مسافرتی را انتخاب کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha