این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، شاید تا پیش از ظهور اینترنت و فروشگاههای اینترنتی مجبور بودیم برای خرید هر گونه کالای مورد نظر لباسهایمان را میپوشیدیم و قدمزنان به سراغ اولین مغازه یا فروشگاه میرفتیم و بعد از کمی بررسی، خرید میکردیم؛ اما حالا به لطف وبسایتهایی که در حوزه معرفی و بررسی کالاهای مورد نیاز مردم فعالیت میکنند، با چند کلیک ساده میتوانیم چند کالا را بررسی و از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب و درست درحالی که روی مبل لمدادهایم، خرید کنیم.
اما این خرید از میان گزینههایی انجام میشود که گوگل به ما نشان میدهد. شاید آنهایی که محصولات خود را بهتر به گوگل نشان دادهاند، بتوانند اعتماد گوگل را بیشتر جلب کنند و درنهایت در فهرست نتایج جستجوی گوگل بهتر و بیشتر دیده شوند.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که در دنیای دیجیتال امروزی که از مدلهای پیشرفته بازاریابی استفاده میشود، سعی در رقابت دارید. بهتر است برای موفقیت در میان فروشگاههای اینترنتی و وبسایتها رپورتاژ آگهی سفارش دهید.
رپورتاژ آگهی اگر از اصول اولیه و پیشرفته خود پیروی کند، میتواند با سرعت بسیار زیادی شما را به پیروزی نزدیک کند. ابتدا سعی کنید یک رپورتاژ با کیفیت و اصولی بنویسید، در این میان بهتر است از مشاوران بازاریابی، سئو و خبرنگاری کمک بگیرید. اصولاً متن رپورتاژ آگهی در قالب مطالب خبری و یا آموزشی نوشته میشود که در جلب رضایت مخاطب بسیار تاثیرگذار است.
سپس متن مورد نظر را به همراه چند عکس با کیفیت در رسانههای پر مخاطب منتشر کنید. توجه کنید که رسانه موردنظر یا همان وبسایت ناشر باید به موضوع کسبوکارتان مرتبط باشد. ازاینرو، وبسایتهای خبری معتبر که از بازدید بالایی برخوردار هستند، میتوانند ترافیک قابلتوجهی را به وبسایت شما روانه کنند که نتیجه آن افزایش فروش خواهد بود.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ خبری
نظرات