• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 98050703679
  • خبرنگار : 80001

اولین ضرب شست فتاح به بدهکاران بنیاد مستضعفان

اولین ضرب شست فتاح به بدهکاران بنیاد مستضعفان

خبر پلمب دانشکده خبر توسط بنیاد مستضعفان به دلیل اجاره بهای معوق یکی از اخبار غافلگیرکننده امروز بود که رییس بنیاد هم در توییتی آن را تایید کرد؛ البته در ادامه رفع پلمب موقت صورت گرفت اما باید بدهی پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، رییس جدید بنیاد مستضعفان در اولین اقدام جدی خود برای وصول مطالبات این نهاد اقدام کرد. صبح امروز خبر رسید که دانشکده خبر تهران وابسته به خبرگزاری جمهوی اسلامی (ایرنا) با شکایت بنیاد مستضعفان پلمب شد. علت این مساله، معوق شدن اجاره بها عنوان شد.

ضابطین با پلمپ کردن برخی اتاق‌ها، در اصلی دانشکده را نیز بستند؛ موضوعی که گفته می‌شود به درگیری لفظی بین دانشجویان و ضابطین منجر شده اما نهایتا کارکنان و دانشجویان به خارج از مجموعه هدایت شدند.

ساعاتی پس از این اتفاق، پرویز فتاح در توییتی از فک پلمب خبر داد اما اعلام کرد که تا پایان مرداد فرصت دارند.

رییس جدید بنیاد مسکن نوشته است: «عمدا از دانشکده خبر شروع کردیم تا خبرش به گوش همه برسد عزم جدی است.   اموال  مستضعفان دست هر مقام و منصبی باشد باید برگردد. مخلص و ارادتمند اهالی رسانه و دانشجویان عزیز هستیم. گفتیم فعلا ملاحظه و فک پلمب کنند ولی مهلت تا پایان مرداد خواهد بود. این بار را ملاحظه کردیم ولی بعدا ملاحظه‌ای در کار نیست.

فتاح که از مدیران باسابقه و خوشنام محسوب می‌شود در مراسم معارفه خود به جای محمد سعیدی‌کیا در روز سوم مردادماه ۱۳۹۸ بر خروج بنیاد از عرصه‌های زیان‌ده تاکید کرد و گفت: «از اموال و املاک و دارایی‌های بنیاد با جدیت و قاطعیت و هوشمندی و تدبیر و بدون هرگون توصیه‌پذیری از هر شخص یا مقام و منصبی حراست خواهم کرد.» با این حساب، اقدام برای پلمب دانشکده خبر، اولین خط و نشان فتاح به بدهکاران بنیاد مستضعفان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۸ ۰۰:۱۷

خیلی خوب... بسیاری از مدارس و اماکن وابسته به وزارت مظلوم آموزش و پرورش هم دست خیلی هاست ، سرپرست محترم منتظر شروع طوفانی شما هستیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۰۸ ۱۳:۲۷

شما اسلام را هم بی رنگ و رو کردید و ارزش آن را خیلی خیلی کم کردید.اگر روزی سوالی باشد شما ها باید جواب بدهید.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۰ ۱۱:۰۸

برادر ارجمند فتاح خواهشمند است قبل از هر چیز ستاد مرکزی بنیاد را که بدون آزمون ( رویه سالهای قبل ) در این سالها نیرو جذب کرده و قاطبه آنها جوانان سفارشی هستند برخورد نمایید تا صداقت شما بر همگان مشخص شود . یک بیت از سعدی در مورد منجم آسمانگرد گویاست : تو چه دانی که آسمانها چیست که ندانی که در سرایت کیست با آرزوی اصلاح خودمان . خواهر کوچک شما