• دوشنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98032008928
  • خبرنگار : 30054

خدمتی دیگر از یاران شهید " استاد خلبان سردار حاج احمد مایلی ":

راه اندازی زمین ورزشی چند منظوره در منطقه ۱۷ تهران

راه اندازی زمین ورزشی چند منظوره در منطقه ۱۷ تهران

با افزایش جمعیت منطقه ۱۷ شهر تهران و ضرورت بالا بردن سرانه ورزشی روباز این منطقه، دسترسی راحت شهروندان به لوازم تمرینی، چهار قطعه زمین ورزشی چند منظوره در تهران، انتهای خیابان امین الملک، بعد از میدان زکات (مسیر جایگزین خط راه آهن) افتتاح و مزین به نام شهیدان حاج احمد مایلی و حاج محمد ناظری شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه ایرانیان، این زمین‌های ورزشی چند منظوره و استاندارد، از یک قطعه زمین به مساحت ۱۲*۲۲ متر، دو زمین به مساحت ۲۵*۲۵ متر مربع تشکیل شده‌اند که مجهز به سبد بسکتبال، دروازه فوتبال، زمین خط‌کشی شده با امکانات حفظ و نگهداری می‌باشند.

ضمناً میز پینگ پنگ، نیمکت استراحت و میز شطرنج در حال آماده‌سازی است.

در کنار زمین‌های یاد شده چند قطعه زمین جهت بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

زمین مخصوص بازی برای کودکان با بهترین و جدیدترین وسایل بازی (تاب، سرسره، الاکلنک و…) به زودی به بهره‌برداری می‌رسد. و قطعه زمین دیگری هم با امکانات ورزشی (راه سلامت) از بهترین لوازم ورزشی ثابت راه اندازی خواهد شد.

تمامی زمین‌ها دور تا دور فنس کشی شده‌اند. زیر ساخت آنها بتنی بوده و روکش ۳ سانتی آن مخصوص زمین بازی روباز طراحی شده است.

این زمین ورزشی در ابتدا به صورت زمین بلا استفاده خط راه آهن و محلی ناصاف و پر از سنگ‌های درشت و کوچک بود که باعث به خطر افتادن سلامتی افراد می‌شد.

اکنون با بهره‌برداری از این زمین گامی مؤثر برای توسعه ورزش، سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت اهالی منطقه ۱۷ تهران برداشته شد.

طبق تحقیقات انجام گرفته ورزش کردن در محیط باز ارتباط مستقیمی با سلامت روح، روان و جسم آدمی دارد و باعث کاهش استرس و اضطراب، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، توانایی تصمیم‌گیری، حل مسئله، اجتماعی شدن فرد با انجام بازی و ورزش‌های گروهی، کشف استعداد و … می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha