• شنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 98031807273
  • خبرنگار : 71541

برای اصلاح سرویس‌های پشتیبانی

وزیر ارتباطات دو هفته مهلت داد

وزیر ارتباطات دو هفته مهلت داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو هفته به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویس دهندگان فرصت داد تا وضعیت فعلی پاسخگویی پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر را اصلاح کنند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در یک پست اینستاگرامی نوشت: "امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن‌را درباره‌ی ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه ⁧حق‌الناس⁩ هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

اگر شما مردم عزیز هم در این خصوص شکایتی دارید لطفاً با تماس با ۱۹۵ آن‌را مطرح فرمائید تا رسیدگی شود".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۱۸ ۱۱:۳۶

درود بر وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات ، آقای مهندس آذری جهرمی

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۱۹ ۰۸:۳۰

آقای وزیر شما برای همه گیر کردن اتصال فیبر نوری به منازل برای ارائه اینترنت پرسرعت ، چقدر فرصت می خواهید؟

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۱۹ ۱۱:۳۷

سلام آقای وزیر از زمانی که مخابرات در سال 88 خصوصی شد تا الان مورد بی مهری و بدقولی های زیادی از طرف مدیران و هیئت مدیره قرار گرفته به طوریکه مخابرات آیین نامه استخدامی مصوب خود را اجرا نمی کند و با بهانه های مختلف از اجرای آن طفره رفته و موجب تضییع حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته شده است به طوریکه پرسنل بعد از بازنشتگی تازه کمربندها را سفت کرده و ماراتن بالا و پایین رفتن پله های دادگاه را جهت رسیدن به حق و حقوق قانونی از دست رفته خود در طی سالیان گذشته شروع می کنند و شاغلان نیز با پیگیری های انجام شده در طی 10 سال گذشته از طریق انجمن های صنفی به حق و حقوق خود نرسیده و اغلب آن ها انگیزه لازم جهت انجام وظیفه و خدمت رسانی بهتر را ندارند اخیراً هم روال این شده که یک مدیرعامل انتخاب می شود یکسری قولهای خوش و آب و رنگ به کارکنان می دهد و بعد از گذشت چند سال می آید به مجموعه شما و ترفیع می گیرد و همه قولهایش را هم بدون انجام با خود می برد و بعد یکی دیگر می آید چند سال کارکنان را سرگرم می کند و 10سال به همین منوال می گذرد آقای وزیر آیا بهتر نیست یک فرصت یا ضرب الاجل هم به مخابرات بدهید تا حق و حقوق تضییع شده پرسنل خود را بی کم و کاست رفع نماید آیا این حق الناس نیست؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۴ ۲۰:۵۴

اینترانت قطع شده پیگیری کنید لطفا

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۱ ۰۱:۲۸

سلام خسته نباشید اینترنت مودم وافای ثابت ASDL پایین است

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۱ ۰۱:۳۷

سلام خسته نباشید خواهشن می شود این اینترنت خط فیبرنوری نسل سودم ونسل چهارم خط همراه اول ثابت روستای گلچشمه محلات فعال کنید آقای مهندس آذری

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۲۲ ۲۳:۴۶

سلام وقت بخر می شود اینترنت شبکه مودم وافای ASD مشکل رفع بر طرف کنید