• سه‌شنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98030702628
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

نماینده ارومیه:

طرح مجلس برای تعطیلی پنجشنبه‌ها به نفع اقتصاد کشور نیست

طرح مجلس برای تعطیلی پنجشنبه‌ها به نفع اقتصاد کشور نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جدید نمایندگان مجلس برای تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه به نفع اقتصاد کشور نیست.

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: در چند سال گذشته وزارت خانه‌ها، مراکز قضائی و به تبعیت از آن برخی ادارات در تهران روزهای پنجشنبه تعطیل هستند ولی تعطیلی سراسری کشور در پنجشنبه‌ها با توجه به شرایط فعلی به هیچ وجه به نفع اقتصاد کشور نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن تعداد تعطیلات مناسبتی در کشور، اجرای این طرح به ضرر کشور بوده و بنده مخالف اجرای این طرح هستم.

قاضی پور با اشاره به اینکه برخی ادارات و بانک‌ها به دلیل داشتن واحد ارزی، معاملات تجاری و ساعات کاری کشورهای مختلف باید ۲۴ ساعته مشغول به کار باشند، خاطرنشان کرد: تصویب طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها یک مانع بزرگ برای پیشرفت کشور است.

به گزارش ایسنا جمعی از نمایندگان اخیراً با تدوین طرحی خواستار تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضائی در کلیه استان‌ها و شهرستانها همانند تهران شدند.

این طرح در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار داده شده تا در کمیسیون اجتماعی بررسی‌های لازم بر روی آن انجام و برای تصویب به صحن علنی پارلمان ارائه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۷ ۱۰:۴۶

و طبق معمول شامل درمانگاهها نمیشن....

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۷ ۱۲:۰۴

حرف مفت زده اگر ساعت کار درست و ساعت تعطیلات درست مدیریت و بهروری درست انجام شود برای همه خوب است ببینید دنیا به چه شکل عمل میکند شما هم عمل کنید ... وسلام ***یک کارمند

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۷ ۱۳:۳۴

کاش تصویب کنن تا حداقل بتونیم دو روز تو هفته مسافرکشی کنیم خرج زندگیمون دربیاد. بیش از دو ماهه ریالی دریافت نکردیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۸ ۱۰:۲۲

تعطیلی 5شنبه ادارات استانها هم در مصرف انرژی وسوخت موجب صرفه جوئی خواهد شد وهم از اهم موجب کاهش مصرف اعتبارات اضافه کار دستگاههای اجرائی می شود .با یک روز تعطیلی در خانواده ها نشاط وشادابی را به همراه خواهد داشت تا کارکنان دولت در کنار خانواده ارامش پیدا کنند .وروز شنبه با شادابی و نشاط در محل کار خود حضور یابند.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۰۷:۳۳

با سلام اگر ایشون نگران شرایط اقتصاد کشور هستند، تعطیلی پنجشنبه های تهران را حذف نمایند!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۳۰ ۱۱:۵۳

آقای نماینده خودت تهران نشستی عوض اینکه به فکر مردم شهر خودت باشی شدی نماینده مردم تهران به فکر این هستی تا مردم شهرستان کار بکنند تهرانی ها حالش رو ببرند .

avatar
۱۳۹۸-۰۴-۰۲ ۱۳:۱۸

به نظر من تعطیل کنند به نفع همه هست .چون مصرف سوخت خیلی میادپایین