• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98023016191
  • خبرنگار : 30054

چگونه یک نرم‌افزار قرعه‌کشی پیامکی تهیه کنیم؟

چگونه یک نرم‌افزار قرعه‌کشی پیامکی تهیه کنیم؟

نرم‌افزار قرعه‌کشی پیامکی امکان راه‌اندازی سامانه قرعه‌کشی بر روی بستر پیامک را به شما خواهد داد که مشترکین از طریق ارسال پیامک قادر هستند در یک قرعه‌کشی شرکت کرده و درنهایت با استفاده از قابلیت انتخاب برنده یا فرد منتخب که خود این سیستم قرعه‌کشی پیامکی در اختیارتان می‌گذارد، تعداد افراد را مشخص کنید تا به‌صورت رندوم از بین شرکت‌کنندگان انتخاب شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ملی پیامک، برای راه‌اندازی سیستم قرعه‌کشی پیامکی ابتدا نیاز به یک نرم‌افزار دارید که از طریق آن بتوان سوال و جواب‌های قرعه‌کشی را مطرح کرد. یا اگر قرار است صرفاً با دریافت یک پیامک فرد در قرعه‌کشی شرکت داده شود، این بستر را فراهم کرد. در مرحله بعد نیاز به این دارید که یک خط برای دریافت پیامک داشته باشید که این امکان از طریق سامانه‌های پیام کوتاه فراهم است و می‌توانید از شماره‌های پیامکی (مانند ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰) استفاده کنید.

در نهایت بستر قرعه‌کشی فراهم شده است. مشترکین می‌تواند از طریق ارسال پیامک به شماره پیامکی در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنند. این قرعه‌کشی می‌تواند دارای یک بازه زمانی محدودی باشد که صرفاً پیامک‌های دریافتی در این زمان در قرعه‌کشی شرکت داده شوند. پس از اتمام دوره شرکت در قرعه‌کشی، حالا می‌توانید از طریق خود سیستم تعداد منتخبین موردنظر را انتخاب کنید تا به‌صورت تصادفی از بین شرکت‌کنندگان انتخاب شوند.

چرا باید از قرعه‌کشی پیامکی استفاده کنیم؟

یکی از ساده‌ترین راه‌های ارتباط با مخاطب و مشتری از راه دور استفاده از پیامک است. درعین حال که وقت کمی از مخاطب خواهد گرفت، در صورت مدیریت درست می‌تواند بهترین راهکار برای جلب مشتری به برند شما باشد

حال بیایید این کار را با کمی چاشنی و هیجان همراه کنیم. چاشنی ما در اینجا استفاده از مسابقه خواهد بود. همه‌ی افراد از هیجان شرکت در مسابقه و برنده شدن جوایز آن لذت می‌برند. برگزاری مسابقه همیشه یکی از راه‌های تأثیرگذار برای مطرح کردن برند بوده و هست.

وقتی همه‌ی نگاه‌ها به سمت برگزاری مسابقه است، این نام و برند تبلیغاتی شما است که بر سر زبان‌ها خواهد افتاد. کاری که باید انجام دهید این است که هیجان مسابقه را با دادن شانس بیشتر برای برنده شدن جوایز مختلف به شرکت‌کنندگان، بالاتر ببرید.

اما موضوع فقط این نیست که در یک دوره خاص مطرح باشید. افرادی که در مسابقه برنده شده‌اند، به لطف شبکه‌های اجتماعی تصاویر و متن‌هایی را مبنی بر منتخب بودن خود به اشتراک خواهند گذاشت و درباره‌ی برند شما و خدماتتان با دیگران صحبت خواهند کرد. در این صورت نام شما همراه به‌صورت مویرگی بر سر زبان‌ها خواهد بود.

آموزش ساخت قرعه‌کشی پیامکی

تا اینجای کار نحوه راه‌اندازی قرعه‌کشی پیامکی و مزایای آن توضیح داده شد. حال بیایید با هم ببینیم که چگونه می‌توانیم با استفاده از اس ام اس اقدام به ساخت مسابقه پیامکی کرده و از بین شرکت‌کنندگان تعدادی را به‌صورت قرعه‌کشی شده به‌عنوان منتخب یا همان برنده انتخاب کنیم.

نحوه برگزاری مسابقه پیامکی را انتخاب کنید

مسابقه شما می‌تواند در اشکال مختلفی مثل دادن کد تخفیف، دادن جایزه نقدی و غیر نقدی همراه باشد که استفاده از یک جایزه بزرگ‌تر جذابیت آن را فراتر خواهد برد.

ازآنجایی که هدف از برگزاری این مسابقه تمرکز روی برند و جذب مشتری بیشتر است، تعریف جوایزی که بتواند به‌صورت کد تخفیف باشد یا اینکه یکی از خدمات و محصولات خود را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار مشتریان قرار دهید تأثیر بهتری خواهد داشت.

یا اینکه می‌توانید شرایطی تعریف کنید که اگر مشتریان خرید یا استفاده از خدمات شمارا با مبلغی بالاتر از X تومان تهیه کردند، کد شرکت در قرعه‌کشی را برای دریافت همان محصول یا کد تخفیف برای خرید بعدی دریافت کنند. در این صورت هم به دلیل ارائه کدهای تخفیف و کد شرکت در قرعه‌کشی بانام برند، هم‌روی برند تمرکز خواهد شد و هم‌روی فروش بیشتر محصول!

هیجان را مضاعف کنید!

برای اینکه چاشنی را برای هیجان مسابقه بالاتر ببرید که هم از امکان برگزاری مسابقه و هم برگزاری قرعه‌کشی پیامکی استفاده کنید، بهتر است که چاشنی را با سوال و جواب بالاتر ببرید. به‌عنوان نمونه می‌توانید یک سوال چند گزینه را برای شرکت در این مسابقه انتخاب کنید. یا اینکه از شرکت‌کنندگان بخواهید مسائل ریاضی و معمایی را که در قالب یک تصویر شرح می‌دهید حل کرده و پاسخ خود را به شماره سامانه پیام کوتاه ارسال کنند.

در این صورت پاسخ‌هایی که درست باشند، شانس این را دارند که در قرعه‌کشی پیامکی شرکت کنند؛ اما موضوع فقط برگزاری یک مسابقه که برنده و بازنده داشته باشد نیست، بلکه همه شانس برنده‌شدن را دارند.

می‌توانید کسانی که پاسخ غلط داده‌اند را به یک کد تخفیف برای خرید محصول یا خدمات ارائه شده دعوت کنید. در این صورت تلخی پس از باخت شرکت در مسابقه بزرگ به شیرینی تبدیل خواهد شد:

برای این منظور سامانه پیام کوتاه ملی پیامک، راهکار مناسبی را به شما ارائه می‌دهد که از طریق این سامانه می‌توانید به‌صورت آنلاین از سیستم قرعه‌کشی پیامکی استفاده کنید.

این سیستم جدایی از اینکه امکان استفاده از قرعه‌کشی با ارسال اس ام اس را به شما خواهد داد، می‌تواند بیش از ۶۰ قابلیت دیگر را در اختیارتان قرار دهد که از جمله آنها می‌توان به داشتن سیستم نظرسنجی پیامکی و کد خوان اشاره کرد که بی ارتباط با قرعه‌کشی پیامکی نیستند.

از نظرسنجی می‌توانید برای ایجاد تعامل با مشتریان استفاده کرده و به قید قرعه جوایزی به آن‌ها ارائه کنید. کد خوان هم این امکان را خواهد داد که همراه با برخی محصولات کد شرکت در قرعه‌کشی را ارائه کنید. هر کسی که از محصولات شما استفاده کرده باشد، می‌تواند کد خود را برای شرکت در قرعه‌کشی ارسال کرده و شانس بردن جایزه بزرگ را داشته باشد.

برای این منظور ابتدا به پنل اس ام اس پیامک مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر به قسمت مسابقه مراجعه کنید.

سپس روی دکمه درج مسابقه کلیک کنید و در پنجره باز شده عنوان، بازه زمانی برگزاری مسابقه و شماره دریافت‌کننده پیامک را انتخاب کرده و روی گزینه ثبت کلیک کنید.

حال که سوال مطرح شده، می‌توانید با تعریف گزینه‌ها، پاسخ درست را مشخص کرده و متناسب با آن نیز برای پاسخ درست یا غلط یک متن به‌صورت خودکار ارسال کنید.

کاربر گرامی، پاسخ شما صحیح بود. نتیجه قرعه‌کشی به زودی اعلام می‌شود.

کاربر گرامی، متأسفانه پاسخ شما اشتباه بود؛ اما نگران نباشید، می‌توانید از کد تخفیف melipayamak برای خرید پنل اس ام اس از تخفیف ۳۰ درصد برخوردار شوید.

پس از به اتمام رسیدن مسابقه کافی است روی دکمه قرعه‌کشی کلیک کرده و در پنجره باز شده تعداد افراد منتخب را انتخاب کنید.

سیستم به‌صورت خودکار از بین شرکت‌کنندگان در مسابقه تعداد افراد انتخابی را به‌عنوان برنده و به ترتیب نمایش خواهد داد.

در این متن به نحوه ساخت مسابقه پیامکی و برگزاری قرعه‌کشی پیامکی با استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی پیامک پرداختیم. در صورتی که شما هم تصمیم گرفته‌اید برای مشتریان و کارکنان برند خود، یک مسابقه طراحی کرده و برند خود را از طریق بازاریابی پیامکی پر رنگ‌تر کنید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ملی پیامک، برای استفاده از خدمات پیام کوتاه در قالب کاربری و نمایندگی پنل اس ام اس استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha