• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98023016080
  • منبع : نمایندگی سمنان

استان سمنان به دنبال تیم‌داری در فوتبال

استان سمنان به دنبال تیم‌داری در فوتبال

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از تلاش این استان برای خرید امتیاز یک تیم از یکی از لیگ‌های دسته اول و یا دوم کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی جانعلی اظهار کرد: با توجه به همراهی استانداری و مسؤولان استان تاکنون رایزنی‌هایی نیز در همین ارتباط انجام شده است.

وی با اشاره به هزینه بالای تیم‌داری در فوتبال خاطرنشان کرد: در زمینه خرید امتیاز یک تیم فوتبال با اسپانسرهایی نیز مذاکراتی صورت گرفته و امیدواریم این مهم به سرانجام برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه هیأت‌های ورزشی باید به سمت جذب و استفاده از اسپانسر و خیران بروند، افزود: اداره کل ورزش و جوانان وظیفه‌ای در ارتباط با تیم داری ندارد تنها به عنوان واسطه برای جذب حامیان مالی رشته‌های مختلف ورزشی و از جمله ورزش‌های پرمخاطب هیأت‌ها را کمک می‌کند.

جانعلی از فوتبال به عنوان یک ورزش پرمخاطب نام برد و گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر بسترسازی برای موفقیت تیم‌های فوتبال استان زمینه حضور تیمی از استان در لیگ‌های فوتبال کشور را نیز فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به وجود برخی مشکلات در هیأت فوتبال این استان افزود: هنوز نتوانستیم قضاوت واقعی از هیأت فوتبال استان داشته باشیم چرا که در حال حاضر فضا در این هیأت ملتهب است.

وی با بیان اینکه برخی خواهان برکناری و عده‌ای در پی ابقای رئیس هیأت فوتبال استان را دارند اضافه کرد: در همین ارتباط از فدراسیون فوتبال درخواست مجمع فوق‌العاده در استان شده تا وضعیت هیأت مشخص شود.

جانعلی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی به استان گفت: قرار است که در سفر رئیس فدراسیون فوتبال به سمنان به هر جمع‌بندی که پیرامون هیأت فوتبال استان برسیم همان را با قوت اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف این مهم به پیشرفت فوتبال استان کمک می‌کند تصریح کرد: برای رشد و پیشرفت فوتبال استان باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات هیأت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان بسیاری از هیأت‌های ورزشی استان به صورت سرپرست اداره می‌شوند، لذا در همین ارتباط به منظور برگزاری مجمع عمومی این هیأت‌ها در اسرع وقت برنامه‌ریزی‌شده تا بتوانند تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی بهتری را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از راه‌اندازی بزرگ‌ترین نمایشگاه فرهنگی و ورزشی استان سمنان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه می‌تواند به توسعه ورزش همگانی در استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha