به گزارش ایسنا، رپورتاژ آگهی ابزاری تبلیغی است که در کنار تمام مزایای خود، میتواند به افزایش رتبه سئو سایت شما هم کمک کند اما کمک گرفتن از این ابزار برای افزایش رتبه سئو سایت نیازمند آگاهی از برخی اصول و مبانی سئو و همچنین به کار گرفتن رپورتاژ آگهی در مسیر درست و برای تحقق این هدف است.
رپورتاژ آگهی چیست؟
تعریفهای مختلفی از رپورتاژ آگهی انجام شده اما آنچه از تعریف رپورتاژ آگهی مهمتر است این است که چگونه از آن باید برای پیشرفت کسب و کار خود بهره بگیریم. در یک تعریف ساده، رپورتاژ آگهی یکی از انواع بازاریابی محتوایی است که مخاطب را به صورت غیرمستقیم تحت تأثیر قرار میدهد و به دلیل اینکه اطلاعات مفید و درست به مخاطب عرضه میکند، اعتماد مخاطب را بسیار بیشتر از تبلیغ مستقیم بر میانگیزد. نتیجه ملموس اعتماد مخاطب به محتوای عرضه شده در رپورتاژ آگهی نیز تمایل به خرید محصول یا خدماتی است که در رپورتاژ آگهی به صورت غیرمستقیم به مخاطب معرفی شده است.
رپورتاژ آگهی چه ارتباطی با سئو سایت دارد؟
سئو سایت و افزایش رتبه آن موضوعی است که بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کارهای آنلاین قرار میگیرد. کسب و کارهای غیرآنلاینی هم که به دنبال استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی برای رشد بازدهی خود هستند، به اهمیت سئو سایت پی بردهاند و نسبت به آن بیاعتنا نیستند. سئو سایت، به بیان بسیار ساده، جایگاه شما در جستجوهای اینترنتی است و رتبه سئو سایت شما در گوگل، امکان و احتمال دیده شدن سایت شما در دنیای مجازی را نشان میدهد. هر چقدر سئو سایت شما بیشتر باشد پرقدرتترین موتور جستجوگر اینترنتی یعنی گوگل سایت شما را بیشتر به جستجوگران اینترنت نشان میدهد که در نتیجه شما بازدیدهای فراوانی را به رایگان از سایت خود دریافت خواهید کرد. افزایش رتبه سئو سایت، راهکارهای مختلفی دارد که یکی از مهمترین و بهترین آنها دریافت لینک فالو از وبسایتهای معتبر است. دقیقاً همینجاست که رپورتاژ آگهی به کمک سئوی سایت شما میآید! رپورتاژ آگهی به شرط آن که در سایتهای معتبر و پربازدید که طبعاً خود رتبه سئوی بالایی دارند منتشر شود و لینک فالو از آن سایت دریافت کند، رتبه سئوی سایت شما را در الگوریتمهای گوگل افزایش میدهد.
بر دوش سایتهای معتبر بایستید و از دوردستها دیده شوید!
مزیت اصلی انتشار رپورتاژ آگهی کسب و کار شما در سایتهای مطرح این است که مخاطب به واسطه اعتمادی که به منبع خبر یعنی آن سایت معتبر دارد زمانی که از این منبع معتبر، محتوای مرتبط با کسب و کار شما را دریافت میکند برای شما نیز اعتبار بیشتری قائل خواهد شد.
نیوتن زمانی درباره چگونگی کشف کردن قوانینی که دنیای علم را متحول کرد، گفته بود: من بر دوش غول علم ایستادم و به دور دستها نگاه کردم! شما هم وقتی رپورتاژ آگهی خود را در یک سایت معتبر منتشر میکنید و از این سایت لینک فالو میگیرید در واقع بر دوش آن سایت ایستادهاید و از دوردستها دیده میشوید!
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات