• سه‌شنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98021709203
  • خبرنگار : 71565

بیگدلی: رجوع به مطالبات قانونی مردم مورد توجه همه قرار گیرد

بیگدلی: رجوع به مطالبات قانونی مردم مورد توجه همه قرار گیرد

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل ایجاد نارضایتی‌ها را دوری از قانون اساسی عنوان کرد و گفت‌: رجوع به مردم و مطالبات قانونی مردم و توجه به قانون اساسی باید مورد تاکید و توجه همه ما قرار گیرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، احمد بیگدلی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بیان‌ کرد: انبیاء و اولیای خدا برای یک هدف مشترک مبعوث شدند و آن هم ایجاد جامعه ای مطلوب و به دور از فقر و تنگدستی بود. در این جامعه فاصله طبقاتی وجود ندارد و حقوق فردی و مدنی افراد رعایت می‌شود. جامعه ای که شهروندان آن آگاه هستند.

این عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: برای رسیدن به این جامعه لازم است که با تکیه بر رهنمودهای اسلام و با استفاده از منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات قانون اساسی تلاش کنیم و در این راستا دو چالش را پیش رو داریم یکی دشمن خارجی که با مخالفت با ارزش‌های انقلاب اسلامی همیشه دشمنی خود را ادامه‌ می‌دهد و دیگر دشمنان داخلی، اختلاس گران و لابی گران هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اضافه کرد: با توجه به شرایط ملی و مشکلات معیشتی و با توجه به سیاست‌های غیر اصولی، با توجه به انتخابی که انجام دادیم و با توجه به این که باید در مقابل این سیاست‌های غیر اصولی دوام بیاوریم، تنها راهکار ما پناه آوردن به دامان اسلام و توجه به ائمه اطهار است. همچنین در این مسیر باید به منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم و به قانون اساسی باز گردیم. یکی از دلایل ایجاد برخی بحران‌ها و نارضایتی‌ها دوری از قانون اساسی است. ما باید به حقوق مردم و مطالبات قانونی مردم توجه کنیم. اصل، مردم و مشکلات مردم هستند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، خاطرنشان کرد: در بارندگی فروردین ماه خسارات زیادی به خدابنده وارد شد که لازم است کمک و تسهیلات لازم ارائه شود. آقای وزیر راه در هفته‌ "معلم" هدیه خوبی به فرهنگیان دادید جاده‌های غیر استاندارد خدابنده جامعه فرهنگیان را عزادار کرد. یکی از بهترین و پاک‌ترین معلمان را از دست داده‌ایم. آقای اسلامی! شما از لحاظ شرعی و قانونی باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشید. آقای وزیر آموزش و پرورش! درصد بالای مدارس تخریبی و عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان خدا بنده مورد توجه قرار گیرد. آقای وزیر نیرو! وضعیت آب شرب و تیرهای برق حوزه انتخابیه نامناسب است.  آقای وزیر کشور! نسبت به مطالبات حوزه انتخابیه در خصوص تقسیمات کشوری و ارتقای بخش به شهرستان اقدام کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha