• پنجشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98020502737
  • خبرنگار : 30054

مدیریت خطوط تلفن با سانترال پاناسونیک

مدیریت خطوط تلفن با سانترال پاناسونیک

سانترال یکی از دستگاه‌های مخابراتی مهم در مجموعه‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ است که می‌تواند به مدیریت خطوط تلفن و پاسخگویی بهینه تماس‌ها کمک کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، این روزها با هر مجموعه تجاری که تماس بگیرید صدای تلفن گویایی را خواهید شنید که داخلی‌های مختلف و شماره مربوط به آن‌ها را معرفی کرده و شما با با فشردن کلید داخلی موردنظرتان می‌توانید مستقیماً به آن بخش متصل شوید. این امکان که دیزا نام دارد توسط سانترال قابل بهره‌برداری است که هم می‌تواند نظم تماس‌ها در شرکت را برقرار کند و هم نیاز به نیروی انسانی منشی که تلفن‌ها را وصل می‌کند را از بین ببرد.

سانترال پاناسونیک یکی از باکیفیت‌ترین، به‌روزترین و درعین‌حال اقتصادی‌ترین دستگاه‌های سانترال موجود در بازار جهانی است. دستگاه سانترال ۸۲۴ یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های سانترال است که مناسب برای دفاتر کوچک با تعداد خطوط پایین است. با نصب سانترال کم‌ظرفیت مجموعه‌های کوچک تا متوسط می‌توانند با یک هزینه کم از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این دستگاه استفاده کنند. در ادامه قصد داریم شما را با قابلیت‌های مختلف آن آشنا کنیم:

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TES۸۲۴ دارای ظرفیت پایه ۳ خط شهری و ۸ داخلی است که به آن سانترال ۳ به ۸ پاناسونیک نیز می‌گویند. این دستگاه جزو دستگاه‌های سانترال کم‌ظرفیت محسوب می‌شود. شما می‌توانید با تهیه کارت‌های ارتقای متناسب با این مدل، ظرفیت آن را افزایش دهید. ظرفیت نهایی این دستگاه ۸ ورودی و ۲۴ خروجی است. معمولاً این دستگاه روی دیوار نصب می‌شود و فضایی را در دفاتر اشغال نخواهد کرد.

امکان نمایش شماره‌هایی که تماس می‌گیرند با اضافه کردن کارت کالر آیدی وجود دارد. باید توجه داشت که این امکان به صورت پیش‌فرض وجود ندارد و تنها با تهیه کارت سازگار با دستگاه قابل بهره‌برداری است. هر کارت کالرآیدی قابلیت پشتیبانی از سه خط شهری را دارد پس اگر تعداد خطوط شهری بیشتری دارید باید متناسب با آن کارت را تهیه کنید.

نگران قطعی تلفن‌ها در زمان قطعی برق نباشید. وجود باتری بکاپ در این مدل می‌تواند برای مدت زمان معینی برق موردنیاز برای برقراری تماس‌ها را تامین کند.

جالب‌ترین امکان این مدل سانترال قابلیت نصب کارت دربازکن روی آن است. شما با تهیه کارت و پنل دربازکن می‌توانید از طریق تلفن‌ها درب شرکت را باز کنید و نیاز به نصب آیفون به صورت جداگانه نخواهید داشت.

همان‌طور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد امکان دیزا از دیگر قابلیت‌های دستگاه سانترال است که به تلفن گویا معروف است. این امکان می‌تواند به محض تماس گرفتن مشتری، داخلی‌های مختلف را معرفی کند تا شخص بتواند مستقیماً با کارمند موردنظر خود صحبت کند.

امکان تماس داخلی رایگان یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این دستگاه است که می‌تواند از بی‌نظمی و هرج‌ومرج در شرکت‌ها جلوگیری کند. کارمندان مختلف بخش‌های شرکت می‌توانند بدون هزینه اضافی از طریق تلفن کارهایشان را هماهنگ کنند و احتیاجی به رفت‌وآمد بین اتاق‌ها و طبقات مختلف مجموعه نخواهد بود.

امکان تعریف محدودیت برای داخلی‌های مختلف می‌تواند از هزینه‌های اضافی جلوگیری کند. به‌طور مثال برای برخی از داخلی‌ها می‌توان صفر یا دو صفر بند تعریف کرد تا نتوانند با شهرستان یا خارج از کشور تماس بگیرند. علاوه بر این‌ها، این دستگاه از امکانات تلفنی متعارف مانند ترانسفر یا همان انتقال تماس، دایورت، هلد و کنفرانس و … نیز پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید برای خرید دستگاه سانترال KX-TES۸۲۴ با شرکت ایده‌آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در ایران ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرید. همچنین شما می‌توانید به آدرس وب‌سایت این شرکت Idehal.org مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha