• شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98011705314
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا:

راه آهن «میانه-بستان آباد» احتمالا در اردیبهشت‌ماه به بهره برداری می‌رسد

راه آهن «میانه-بستان آباد» احتمالا در اردیبهشت‌ماه به بهره برداری می‌رسد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان این که راه آهن «میانه-بستان آباد» احتمالا در اردیبهشت ماه به بهره‎برداری می‌رسد، گفت: در بازدید اخیری که با استاندار از این مسیر داشتیم، بر ضرورت بهره‌برداری هر چه سریع‎تر راه آهن «میانه-بستان آباد» تاکید و مقرر شد تا این مسیر در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد.

‌محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید از راه آهن «میانه-بستان آباد» طی روزهای گذشته اظهار کرد: فاز «بستان آباد-میانه» آماده بهره‌برداری بوده و حدود ۸۵ درصد از کارهای آن انجام شده و تنها عاملی که موجب شده تا این فاز به بهره‎برداری نرسد، آماده نبودن ایستگاه مسافرگیری و جوشکاری ریل‌ها است.

وی افزود: این فاز از پروژه راه آهن «تهران-تبریز»، به محض اتمام ۱۵ درصد اقدامات باقی مانده به بهره‌برداری می‌رسد و استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار بستان آباد نیز تلاش‌ها و اقدامات لازم را در این خصوص را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: طبق توافق با استاندار، مقرر شد این فاز با قرار دادن موقتی کانکس به جای ایستگاه افتتاح شود و مردم بیش از این چشم انتظار بهره‌برداری از این ایستگاه نباشند و اقدامات لازم برای تکمیل‌تر شدن این فاز ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: قول‌های زیادی در خصوص افتتاح راه آهن «میانه-بستان آباد» داده شده است و هر بار وجود برخی نواقصات و بدقولی پیمانکاران موجب شد تا وعده‌ها عملی نشود، نهایت تلاشمان را برای افتتاح این فاز از پروژه راه آهن تهران-تبریز به کار گرفته‌ایم تا این فاز در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تلاشگران زیادی در خط آهن میانه- بستان آباد مشغول جوشکاری ریل و انجام اقدامات لازم برای افتتاح آن هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha