• پنجشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97111106130
  • خبرنگار : 71595

کی‌روش در گفت‌وگو با ایسنا: با اشک‌هایی که درون قلبم هست، ایران را ترک می‌کنم

کی‌روش در گفت‌وگو با ایسنا: با اشک‌هایی که درون قلبم هست، ایران را ترک می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مصاحبه خود پیش از ترک کشور گفت که ایران را درحالی‌که اشک‌هایی در قلبش بوده، ترک می‌کند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، پیش از ترک کشور و در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز من خیلی‌ها را در فرودگاه نمی‌شناختم و فقط این همه راه را به اینجا آمده بودند که حمایت‌شان را نسبت به من نشان بدهند. همچنین کاپیتان نکونام زحمت کشید و به اینجا آمد. از دو نفر دیگر هم می‌خواهم تشکر کنم. آقای مالک که امروز برای خداحافظی به اینجا آمد. او حتی اوایل حضور من در ایران هم در فدراسیون بود.

او ادامه داد: همچنین یک دیدار سمبلیک و با معنا با سرمربی تیم ملی تنیس، آقای احمدوند داشتم. خیلی برای من پر معنا بود که او و دستیارش برای خداحافظی به اینجا آمدند. برای من همین اتفاقات خیلی پر معنا است. افرادی مثل کاپیتان نکونام، سعید احمدوند و آقای مالک. از طرف خودم، خانواده و کادرم مراتب تقدیر خودم را تقدیم می‌کنم و هیچ موقع هم این اتفاقات را فراموش نمی‌کنم و همیشه در قلبم نگه می‌دارم. مطمئناً درون قلبم با اشک اینجا را ترک خواهم کرد. اشک‌هایی که درون قلبم هستند و تنها کسانی که با من احساسات مشترکی دارند می‌توانند آن‌ها را ببینند. آن‌ها می‌توانند این اشک‌ها را ببینند و احساسش کنند. از ایران تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۲:۲۷

ما هم از شما صمیمانه تشکر می‌کنیم. مایل به رفتن شما نبودیم.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۲:۳۸

درود...

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۳:۱۰

اقای کی روش، شما بارها به مردم ایران و مسئولین انها توهین کردید. شما ادبیات باغ وحشی را به فوتبال ایران اوردید. اقای کی روش شما دو بار در جام اسیا شکست خوردید. هر بار هم، طلب کار شدید. در طول تاریخ اینگونه بوده افراد زرنگ و فرصت طلب هر وقت دسته گل به اب می دهند برای توجیه و مورد انتقاد واقع نشدن دست به حربه، اشک... فلان را بکار می برند. شاید توقع دارید مردم ایران بابت اشک کلامی شما مانند همیشه احساسی عمل کنند. و از هشت سال توهین و تحقیر شما نسبت به خود چشم پوشی کنند. به یقین می توان گفت اگر هم اشکی در کار بوده بخاطر دوری از مردم ایران نبوده بلکه بخاطر از دست دادن دلار های مردمی که انها را فقیر اتلاق می کردید، بوده.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۳:۲۰

مردم کارلوس کی روش رو قبول دارن و دوستش دارن!

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۳:۲۳

فدراسیون باید مربی‌ با کلاس سیستم یوهان کرویف که به بارسلونا و اژاکس تزریق کرده بیاره. فکر می‌کنم الان فیلیپ کاکو، برت فان مارویک هلندی گزینه خوبی‌ هستند.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۳:۴۶

آقای کی‌روش تشکر، تشکر، شما فرهنگ قوتبال و فوتبالی بودن را در ایران به ما آموختی. هرجا که هستی موفق باشی.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۳:۴۹

بدرود ژنرال کی روش ما هم شما را فراموش نمی‌کنیم.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۴:۲۰

هنوز هم او را مردی می‌دانم که می‌تواند با واژه‌های احساسی خوب بازی کند البته با این بیانات احساسی عوام‌فریبانه هیچ‌گاه از دریافت دستمزد خویش کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۱۴:۳۴

دیگه هیچ جا مثل اینجا براش نخواهد شد ! پول، قدرت رسانه آزاد خلاصه امپراطوری داشت واسه خودش! آخرش هم بعد هشت سال یک عنوان هم نتوانست کسب کنه.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۱ ۲۳:۱۷

65 میلیارد را خوردی حالا اشک هم می‌ریزی؟

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۲ ۰۰:۰۱

فقط ۱۸ میلیون دلار در این ۸ سال حقوق گرفتی،منهای پاداشها و پورسانتهای بازیهای تدارکاتی و بیمه و راننده و پنت هاوس و پرواز فرست کلاس و...که یکی از بهترین تیمهای ادوار ایران رو تو نیمه نهایی حذف کنی؟؟؟ این رو که مایلی کهن هم در ۱۹۹۶ انجام داد،با هزاران برابر هزینه کمتر ببینم دیگه کجا میتونی اینطوری بچاپی!

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۲ ۰۱:۴۲

درود بر تو دلمان تنگ می‌شه نرو.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۱۲ ۰۲:۴۵

ازت متشکرم❤