به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابطعمومی بانک پاسارگاد، یکی از طرحهای ارایهشده در بسته حمایتی این بانک، اعطای تسهیلات ارزانقیمت به اشخاص حقوقی، صاحبان مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرندگان فعال دستگاههای کارتخوان بانک (دارای مجوز فعالیت) است. این طرح مورد استقبال بسیار خوب فعالان اقتصادی قرار گرفته، به طوریکه اعطای این تسهیلات، در ۱۰ ماهه نخست سال جاری، نسبت به پایان سال گذشته با رشدی در حدود ۲ هزار درصد در تعداد پرونده و رشدی در حدود ۲ هزار و ۲۰۰ درصد در مبلغ مواجه شده است.
وی درباره میزان استقبال از طرح صدور انواع ضمانتنامههای بانکی ادامه داد: یکی از مهمترین خدمات بانک پاسارگاد به مشتریان خود، صدور انواع ضمانتنامههای بانکی است که موجب تسهیل در مبادلات اقتصادی و تجاری میشود. در این بانک، انواع ضمانتنامههای پیمانکاری اعم از شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجامکار یا تعهدات، پیشپرداخت و کسور وجهالضمان، انواع ضمانتنامههای تعهد پرداخت اعم از گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، سازمان وظیفه عمومی، آژانسهای مسافرتی و سایر ضمانتنامهها، با شرایط آسان و سریع برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صادر میشود. تعداد پروندههای مربوط به صدور این ضمانتنامهها در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به پایان سال گذشته، رشدی در حدود ۶۵ درصد و به لحاظ مبلغ، رشدی در حدود ۹۵ درصد داشته است.
مدیر روابطعمومی بانکپاسارگاد در ادامه ضمن اشاره به گشایش اعتبار اسنادی داخلی بهعنوان سومین طرح در بسته حمایتی بانک پاسارگاد تصریحکرد: این بانک با ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی ضمن ایجاد اعتماد میان طرفین قرارداد، کلیه شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم میکند. خریداران با استفاده از این خدمات میتوانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواداولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. همچنین فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار، از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان حاصل میکنند. این طرح نیز در ۱۰ ماه نخست سال ۱۳۹۷ در مقایسه با پایان سال گذشته، با رشدی در حدود ۱۲۰ درصد در تعداد پرونده و ۴۱۰ درصدی در مبلغ، مورد استقبال چشمگیر فعالان اقتصادی قرار گرفت.
شعبههای بانک پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاعرسانی به شماره ۸۲۸۹۰ و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک آماده ارائه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتریان است.
ادیتور: زهرا میعادی
انتهای رپورتاژ خبری
نظرات