• چهارشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97092814244
  • خبرنگار : 30054

استند دیجیتال در فروشگاه بزرگ ایرانیان

استند دیجیتال در فروشگاه بزرگ ایرانیان

شاید برای شما هم پیش آمده که، وقتی وارد فروشگاه بزرگی می‌شوید، نیازمند کسب اطلاعاتی در مورد مسیر ورود و خروج به طبقات مختلف، نوع محصولاتی که در قسمت‌های مختلف به فروش می‌رسد، محل دقیق غرفه‌ها، زمان شروع و پایان ساعت کاری فروشگاه، تعطیلی‌های فروشگاه و اطلاع از زمان فروش فوق العاده باشید. "استند دیجیتالی" تمامی این مشکلات را حل می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه ایرانیان، با گسترش دایره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول دیجیتالی در تمامی زمینه های خدماتی، تبلیغاتی، حفاظت، امنیت  بسیاری از فروشگاه‌های پیشرفته از جمله فروشگاه بزرگ ایرانیان خود را با این تحول بزرگ تطبیق داده است.

تحول دیجیتالی

امروزه تعاریف گوناگونی برای تحول دیجیتالی ثبت شده است، برای مثال از نگاه نظریه پردازان معروفی با نام کریستین مت و توماس هس استفاده از تکنولوژی و فناوری اطلاعات در جهت تغییر ساختار کسب و کار و ارزش آفرینی، تحول دیجیتالی نامیده می‌شود.

 در تعریفی دیگر، تحول دیجیتالی به معنای پیروی کردن از مد نیست، بلکه در جهت خدمات رسانی و راحتی مشتریان به کار می‌رود.

تحول دیجیتالی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه ایرانیان از بزرگترین فروشگاه‌های پوشاک در ایران محسوب می‌شود. در این فروشگاه انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان برای تمامی سنین و سلایق به صورتی حضوری و غیر حضوری به فروش می‌رسد.

فروشگاه ایرانیان با بهره گیری از تکنولوژی، بهترین خدماتی رسانی را در قالب تحول دیجیتالی برای مشتریان فراهم کرده است. این خدمات عبارتند از : فروش محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی ( به صورت آنلاین )، عضویت در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند : اینستاگرام Instagram، کلوب Cloob، تلگرام Telegram، توییتر Twitter، فیس بوک Facebook، گوگل پلاس Google plus، پینترستPinterest، سیستم پاسخگویی و CRM قوی( باشگاه مشتریان )، مانیتورهای کوچک و بزرگ داخل و بیرون فروشگاه.

یکی دیگر از تحولات دیجیتالی ایجاد شده در فروشگاه ایرانیان، اطلاع رسانی به مشتریان به وسیله استند دیجیتالی می‌باشد.

مزیت استند دیجیتالی برای فروشگاه

از مزیت‌های استند تبلیغاتی برای فروشگاه می‌توان به نمایش اطلاعات مورد نیاز مشتریان، راهنمایی بیشتر آن‌ها، صرفه جویی در وقت، ثبت اطلاعات مشتری، رای گیری و نظرسنجی الکترونیکی برای مشتریان(شناسایی نقاط قوت و ضعف فروشگاه از طریق نظر سنجی) و جذب مخاطب می‌باشد.

امید است ارائه این خدمات و تمامی تلاش فروشگاه بزرگ ایرانیان جهت جلب رضایت مشتری مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha