به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند درباره عملکرد قرارگاه اربعین حسینی(ع) و خدمات ارائه شده پیرامون گذرنامه اظهارکرد: اخذ مدارک، ثبت در دبیرخانه، رفع نواقص، صدور گذرنامه، ارائه خدمات به مراجعان حضوری، خدمات به اتباع خارجی، رسیدگی به پرونده های مخدوش، انجام استعلام و رسیدگی به امور دانشجویان از جمله خدماتی است که در این ایام به شهروندان ارائه شده است.
جانشین رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به افزایش ارائه خدمات نسبت به روزهای عادی در این ایام، تصریح کرد: در مهرماه امسال اخذ مدارک در دفاتر خدمات الکترونیکی، ۹۳ درصد، ادارههای تابعه گذرنامه ۷۵ درصد، ثبت نامهها ۶۶ درصد، رفع نواقص ۸۸ درصد، پیگیری و تسریع صدور گذرنامه ۱۰۰ درصد و پیگیریهای دیگر بین ۷۵ تا ۹۱ درصد افزایش داشته است.
هداوند با بیان اینکه معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در بخشهای مختلف اداری، اقدام به ارائه خدمات مضاعف به زائران عتبات عالیات می کند، گفت: این خدمات به صورت روزانه در مراکز دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی و ادارات معاونت مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت ارائه میشود.
انتهای پیام
نظرات