به گزارش سرویس بازار ایسنا، احسان شاهسوند کارشناس تبلیغات در ادامه به بررسی موضوع تبلیغات بیلبوردی میپردازد:
هر چند امروزه با فراگیر شدن اینترنت و شبکههای اجتماعی بخش زیادی از تبلیغات به سمت آنها انتقال پیدا کرده است اما همچنان تبلیغات محیطی جایگاه خود را در روشهای تبلیغاتی حفظ کرده است. در این بین تبلیغات روی بزرگترین بیلبوردهای شهری اگر بتواند پیام مناسبی را به مخاطبان خود انتقال بدهد، بیشک اثربخشی بالایی خواهد داشت.
اما یکی از تبلیغات بیلبوردی جدید که امروز در اکثر بیلبیوردهای اصلی شهر تهران به وضوح قابل مشاهده است، مربوط به کمپین "لطفا گران نخرید" فروشگاه اینترنتی زنبیل است. این بیلبوردها علاوه بر طراحی حرفهای که دارد به سرعت توجه مخاطب را به خود جذب میکند و با تکیه بر فضای رقابتی موجود در فروشگاههای اینترنتی کشور، پیامی واضح را به مخاطبان خود انتقال میدهد. در این بازه زمانی که به دلیل نوسانات قیمتی، اکثر برندها و فروشگاهها یا فروش خود را بستهاند و یا قیمتهای خود را به شدت افزایش دادهاند، این فروشگاه با شعار "لطفا گران نخرید" تمام مشتریان بالقوه بازار را به سمت خود جذب میکند.
نکته خیلی مهم پس از مراجعه به وبسایت این فروشگاه ، 10 روز گارانتی خرید است که توجه هر بازدیدکنندهای را به خود جلب میکند. زنبیل همه خریدهای انجام شده از این فروشگاه را تا 10 روز از نظر قیمت، سلامت، اصالت، عودت و مغایرت گارانتی میکند و به عبارتی خیال مشتری خود را از تمام جنبههای مورد نظر راحت میکند .
بر اساس بررسیهای صورت گرفته در حال حاضر تبلیغات بیلبوردی فروشگاه اینترنتی زنبیل توانسته، بیشترین میزان جذب مخاطبان را در بین سایر تبلیغات محیطی به خود اختصاص دهد که انتخاب نقاط استراتژیک پایتخت و اختصاص بزرگترین بیلبوردها هم در آن نقش مهمی داشته است.
بطور کلی تبلیغات بیلبوردی با حضور دائمی و تکراری خود در مدت زمانی نسبتا طولانی باعث نقش بستن برند در ذهن مشتری میشوند و برندهای معتبر با آگاهی از این امر همواره سعی میکنند، در تمامی موقعیتها در کنار مشتریان خود باشند و برند خود را ذهن آنان تثبیت کنند. حال اگر این تثبیت با تاکید بر مزیتهای یک برند بر رقبای خود باشد، اثربخشی دو چندان خواهد داشت.
انتهای پیام
نظرات