• یکشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 97070804771
  • خبرنگار : 71577

خدمات بیمه‌ای به سمت الکترونیکی‌سازی می‌رود

رئیس هیات مدیره یک استارت‌آپ بیمه‌ای با اشاره به لزوم آگاهی مردم از بیمه‌های عمر بر ضرورت الکترونیکی‌سازی خدمات بیمه‌ای و مشاوره‌ای تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، تیم لطیف، رئیس هیات مدیره یک استارت‌آپ بیمه‌ای در نشست خبری با بیان اینکه استارت‌آپ‌های مشاوره‌ای بیمه‌ای برروی اینکه بیمه‌گذاران از چه کسی بیمه بخرند، کار می‌کند، گفت: واقعیت این است که مردم خیلی از تفاوت پوشش‌های بیمه‌ای اطلاعی ندارند و سعی می‌کنند تا بیمه‌ها را خودشان به‌صورت مستقیم از نمایندگی‌ها بگیرند. این در حالی است که با مراجعه آنلاین به استارت‌آپ‌ها می‌توان با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف بیمه‌ها مناسب‌ترین بیمه‌ها انتخاب کرد.

لطیف با بیان اینکه بیمه مرکزی از دیجیتال‌ شدن بیمه‌ها استقبال می‌کند، اظهار کرد: ما رقیب بیمه‌ها یا نمایندگی‌ها نیستیم بلکه می‌خواهیم دسترسی به اطلاعات را برای بیمه گذاران شفاف‌تر کنیم تا بهتر بتوانند تصمیم بگیرند.

او با اشاره به تفکیک بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری از یکدیگر اظهار کرد: ممکن است اشخاصی نخواهند ریسک بیمه‌های سرمایه‌گذاری را بپذیرند و تنها بخواهند بیمه‌های عمر را به خاطر پوشش خطرات جانی که انجام می‌دهند، بخرند. اینجا افراد باید بدانند که حق بیمه واقعی برای افراد چقدر باید باشد. در حالی که در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد.

لطیف با بیان اینکه در مبادلات اداری و بیمه‌ای با حذف کاغذ بازی‌ها می‌توانیم بهتر عمل کنیم گفت: در سیستم‌های الکترونیکی هم قیمت‌ها شفاف است و هم کارها زودتر پیش می‌رود. خوشبختانه بیمه مرکزی هم نسبت به دیجیتالی شدن خدمات بیمه‌ها نگاه مثبتی دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha