• یکشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97070804426
  • خبرنگار : 71572

جزئیات تبلیغات محیطی لیگ هجدهم

جزئیات تبلیغات محیطی لیگ هجدهم

در جلسه توجیهی تبلیغات محیطی لیگ هجدهم توضیحاتی از قرارداد جدید سازمان لیگ ارائه شد.

به گزارش ایسنا، جلسه توجیهی تبلیغات محیطی لیگ هجدهم فوتبال ایران امروز (یکشنبه) در مرکز ملی فوتبال با حضور نمایندگان هیات‌های استان‌ها، سازمان لیگ و شرکت تیراژه فیلم که متولی تبلیغات محیطی این فصل لیگ برتر است برگزار شد. طبق آمار و ارقامی که در این جلسه اعلام شد شرکت تیراژه فیلم تا کنون هشت میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کرده است که هفت میلیارد آن به صورت چک و یک میلیارد آن به صورت نقدی پرداخت شده است که با ۳.۵ میلیارد تومان از این پول حقوق معوقه داوران پرداخت شد و با حدود ۲.۵ میلیارد دیگر از آن به باشگاه‌هایی که بدهکار بودند پرداختی صورت گرفت. همچنین اعلام شد که شرکت همراه اول به عنوان اسپانسر اصلی لیگ هجدهم است. اولین قرارداد هم با این شرکت امضا شده است. قرارداد با همراه اول به این صورت است که سازمان لیگ حدود ۵۰  میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

طبق اعلام صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ شرکت تیراژه فیلم باید حداقل ۸۵ میلیارد تومان درآمد از طریق اسپانسر در لیگ هجدهم داشته باشد که تاکنون این شرکت حدود ۹۰ میلیارد تومان قرارداد در آستانه امضاء دارد. هم‌چنین قرار است از مبلغ‌هایی که قرارداد بسته می‌شود ۸۰ درصد آن به باشگاه‌ها، ۱۰ درصد آن به فدراسیون فوتبال، سه تا پنج درصد آن به هیات فوتبال و پنج درصد آن به سازمان لیگ تعلق می‌گیرد. سازمان لیگ درخواستی داده است تا سهم فدراسیون کاهش پیدا کند. در این جلسه عنوان شد که هر نوع تبلیغات در ورزشگاه‌ها باید با سازمان لیگ هماهنگ شود و باشگاه‌ها نمی‌توانند به صورت مستقل با شرکتی برای تبلیغات قرارداد امضاء کنند. البته باشگاه‌ها می‌توانند با سازمان لیگ مذاکره کنند تا بتوانند تبلیغات مجزای خودشان را داشته باشند. درآمدها بین باشگاه‌ها هم بر اساس یک جدول تقسیم بندی می‌شود که ۵۰ درصد آن به صورت مساوی بین تمامی باشگاه‌ها و ۵۰ درصد دیگر بر اساس جایگاه آنها در جدول رده بندی لیگ برتر به آنها پرداخت می‌شود. البته سازمان لیگ در تلاش است تا پارامتری هم برای باشگاه‌های پر طرفدار در نظر بگیرد. در این جلسه اعلام شد که اگر استندهای تبلیغات محیطی در ورزشگاه‌ها آماده نباشد از برگزاری بازی جلوگیری می‌شود و هیات‌های استان‌ها موظفند این استندها را قبل از برگزاری بازی آماده کنند. همچنین ۴۸ ساعت قبل از بازی‌های بین‌المللی تبلیغات محیطی لیگ برتر از ورزشگاه‌ها پاک می‌شود. در این جلسه مدیر شرکت تیراژه فیلم با قاطعیت اعلام کرد که به هیچ عنوان به شرکت‌های متقاضی تخفیف نمی‌دهد تا برای مثال همراه اول که قراردادی حدود ۵۰ میلیارد امضا کرده است سال آینده از امضای قرارداد جدید خودداری نکند.

او همچنین اعلام کرد که یکی از دلایلی که سال‌های گذشته تبلیغات محیطی با شکست روبرو شد همین مسئله بوده و همکاران او در شرکت‌های تبلیغاتی قراردادی بسته‌اند که به راحتی سازمان لیگ را با مشکلات کنونی مواجه کردند.

طبق اعلام صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ حدود ۱۶۰ میلیارد تومان طلب طی سال‌هایی که تبلیغات محیطی در ورزشگاه‌ها اجرا شده وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha