• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97061105527
  • خبرنگار : 71575

محمودی: زنوزی پیگیر کارهای رضاییان است/ داربی تبریز تبانی نبود

محمودی: زنوزی پیگیر کارهای رضاییان است/ داربی تبریز تبانی نبود

عضو کادر فنی باشگاه تراکتورسازی می‌گوید با اضافه شدن حاج صفی تراکتورسازی قوی‌تر شده اما مالک این باشگاه در حال پیگیری پیوستن رامین رضاییان به قرمزپوشان آذربایجان است.

کاظم محمودی مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این تیم و همچنین اضافه شدن احسان حاج صفی به جمع تراکتورسازان گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد. خوشحالیم که با پیروزی راهی تعطیلات شدیم و فرصت مناسبی است تا هماهنگی بازیکنان ما بیشتر شود. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در انتهای لیگ به مقام خوبی دست پیدا کنیم. لیگ یک ماراتن است و تنها شش هفته از آن گذشته و هنوز فرصت زیادی تا پایان هجدهمین دوره لیگ برتر وقت داریم. کار سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم سربلند از آن بیرون بیاییم.

مربی تراکتورسازی درباره هدف این تیم در پایان لیگ هجدهم تصریح کرد: شأن و جایگاه تراکتورسازی همیشه مشخص بوده است. تیم ما همراه با تماشاگرانش جایگاه بالایی دارد و امیدوارم به کمک هواداران‌مان به جایگاهی که تراکتورسازی لیاقت آن را دارد دست پیدا کنیم. امسال نخستین سالی است که زنوزی مالکیت تراکتورسازی را بر عهده گرفته و همه کار می‌کند تا تیم یکدست و هماهنگ برای رسیدن به جام قهرمانی  و لیگ برتر قدم بردارد. امیدوارم تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی نتیجه دهد و تراکتورسازی بتواند به قهرمانی دست پیدا کند.

محمودی درباره پیوستن رامین رضاییان به تراکتورسازی گفت: من هم دورادور پیگیر این موضوع هستم زیرا تا موقعی که رضاییان بازیکن ما نشده، پیگیری‌های پیوستن وی به عهده مدیریت و شخص زنوزی است.

وی درباره شایعاتی مبنی بر تبانی تراکتورسازی و ماشین‌سازی در هفته ششم گفت: به هیچ وجه این گونه نبود. اگر بازی پنج دقیقه ادامه پیدا می‌کرد ما گل مساوی را از ماشین‌سازی دریافت می‌کردیم. این کارها در ورزش وجود ندارد. اگر کسی چنین حرف‌هایی می‌زند یا فوتبال را نمی‌شناسد یا قصد و غرضی دارد. البته ما نیز موقعیت‌هایی را داشتیم و تیم ما در نیمه اول بهتر بود. در نیمه دوم طبیعی بود که ماشین‌سازی حمله کند و بازیکنان ما نیز به خوبی از اندوخته خود دفاع کردند. اگر به طور خلاصه بخواهم بگویم شاهد بازی جوانمردانه‌ای بودیم. مردم آذربایجان حتی در هشت سال دفاع مقدس نیز به جوانمردی و از خودگذشتگی معروف بودند.

عضو کادر فنی تراکتورسازی در پایان درباره انتقال هری فورستر به ماشین‌سازی گفت: همان طور که گفته شد ما برای خالی شدن لیست و جذب بازیکنانی در خط دفاعی خود، این کار را انجام دادیم. البته به هر حال این هم در حوزه مدیریت باشگاه است و من نمی‌خواهم در آن دخالت کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha