• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 97033114960
  • منبع : نمایندگی زنجان

یک مسئول:

اولویت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام اقتصاد مقاومتی است

اولویت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام اقتصاد مقاومتی است

ایسنا/زنجان ‌سرپرست معاونت برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: تخصیص اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام اقتصاد مقاومتی در اولویت است‌.

‌احمد خداوردی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، اظهار کرد : ماده واحده بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور از حیث منابع بالغ بر 12 میلیون و 225 هزار و 523 میلیارد و 740 میلیون ریال و از حیث مصارف بالغ بر 12 میلیون و 225 هزار و 523 میلیارد و 740 میلیون ریال است‌.

این مسئول ادامه داد: منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های ‌سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، بالغ بر چهار میلیون و 432 هزار و 604 میلیارد و 668 میلیون ریال است‌.

وی افزود: همچنین درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی بالغ بر 570 هزار و 738 میلیارد و 519 میلیون ریال پیش‌بینی شده است‌.

خداوردی خاطرنشان کرد: بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر هشت میلیون و 391 هزار و 247 میلیارد و 284 میلیون ریال و از حیث هزینه‌ها و سایر پرداخت‌ها بالغ بر 8 میلیون و 391 هزار و 247 میلیارد و 284 میلیون ریال است‌.

سرپرست معاونت برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، با ضوابط اجرای قانون بودجه 97، خاطرنشان کرد: به استناد بند«و» قانون الحاق (2)، کمیته تخصیص اعتبار استان با مسئولیت استاندار، دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و عضویت مدیرکل اقتصاد و دارایی تشکیل می‌شود‌.

وی تخصیص اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام اقتصاد مقاومتی را اولویت دانست و تصریح کرد: درآمد عمومی استان برای سال‌جاری بیش از 835 میلیارد و 800 میلیون تومان است که 90.1 درصد آن از محل امور مالیاتی و 9.9 درصد آن از محل سایر درآمدها تامین خواهد شد. همچنین درآمدهای اختصاصی استان بیش از 13 میلیارد و 700 میلیون تومان است که به دو اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل بهزیستی تعلق دارد‌.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha