• دوشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97021709265
  • منبع : وزارت دادگستری

آوائی: وحدت و همدلی رمز موفقیت کشور در عبور از مشکلات است

آوائی: وحدت و همدلی رمز موفقیت کشور در عبور از مشکلات است

وزیر دادگستری گفت: وحدت و همدلی رمز موفقیت کشور در عبور از مشکلات است.

به گزارش ایسنا، سیدعلیرضا آوائی وزیر دادگستری صبح امروز در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری تربت‌جام برگزار شد اظهار داشت: وحدت و همدلی رمز موفقیت کشور در عبور از مشکلات است.

وزیر دادگستری مطالبات مردم نسبت به نظام و سایر بخش‌ها را به‌حق دانست و با اشاره به دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مدیران اجرایی نباید از دفاع مقدس، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان غفلت کنند و یادمان نرود که آنان در شرایط جنگ چه خدمت بزرگی به کشور و ملت کردند.


آوائی با اشاره به برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که در برخورد با ارباب رجوع دچار مشکل هستیم و برخی رفتارها مردم را آزار می‌دهد. مردم در مراجعه به سازمان‌ها باید احساس کنند که دلسوز و پناهی دارند و این توقع زیادی نیست.
وی تاکید کرد: همه نیازمندی‌ها را نمی‌توانیم تامین کنیم اما می‌توانیم بخشی را پاسخگو باشیم و مابقی را با محبت جبران کنیم. باید طوری خدمت کرد که اگر روزی دوران خدمت ما به پایان رسید شرمنده مردم نباشیم.


وزیر دادگستری بیان داشت: باید فرهنگ رعایت شان مردم را باور داشته باشیم که به مراتب بیش از مشکلات اقتصادی مردم را کلافه خواهد کرد و موظفیم در هر پستی که قرار داریم با استفاده از ظرفیت‌ها جواب مردم را درست بدهیم.


آوائی همچنین تاکید کرد: فلسفه وجودی دولت‌ها تامین یک زندگی مرفه، حیات طیبه، با رفاه و با معنویت برای مردم است و کارگزاران کارشان این است.


وی ادامه داد: همه باید کنار هم باشیم زیرا دشمن مشترک داریم و در این شرایط حق نداریم به روش‌های مختلف بین خودمان اختلاف ایجاد کنیم و باید معیار و محوری که رهبری برایمان تعیین کرده ادامه دهیم و جلوتر از قانون حرکت نکنیم.

وی اضافه کرد: کمبود قاضی، پرسنل و تجهیزات قضایی در دادگاه‌های منطقه موجب تبعاتی نیز شده است.

مجتمع سیمان غرب آسیا در تربت‌جام به بهره‌برداری رسید

وزیر دادگستری در این مراسم گفت: اشتغال یک جوان، سامان دادن به یک خانواده است و نشاط در یک طایفه ایجاد می‌کند.

وی افزود: اهمیت دادن به کارهای بزرگ از مصادیق روشن عبادت است.

همچنین مدیرعامل کارخانه سیمان غرب آسیا گفت: عملیات ساختمانی بزرگترین کارخانه سیمان شرق کشور در سال ۸۶ در شهرستان تربت‌جام حومه روستای ابدال‌آباد اغاز شد.

منصور ارباب افضلی افزود: مجتمع سیمان غرب آسیا با صرف هزینه ۶ هزار میلیارد ریال و تولید روزانه ۶ هزار تن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha