• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۱:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96122011202
  • خبرنگار : 71536

وقتی دیگران به جای داور سابق تصمیم می‌گیرند

مدیریت اسمی "ممبینی" بر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال!

مدیریت اسمی "ممبینی" بر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال!

عملکرد هدایت ممبینی در سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گواهی بر این است که او یک فرد کاملا بی‌تجربه در امور اقتصادی است و به نظر می‌رسد مدیریتش توسط مدیران ارشد فدراسیون نیز جدی گرفته نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، فدراسیون تحت هدایت تاج در بخش اقتصادی عملکرد خوبی نداشته و انتقادات زیادی به عملکرد فدراسیون فوتبال از این حیث وارد است. از دو سال گذشته تا امروز هیچ قرارداد مالی خوبی منعقد نشده و همیشه فدراسیون برای رفع امور خود دست به جیب آورده‌های سابق یا کمک‌های دولت شده و درآمد قابل ذکری از محل جدیدی نداشته است.

بعد از کناره‌گیری یا برکناری امیر عابدینی از سمت سرپرستی سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج بدون سر و صدا و حتی ابلاغ حکم، هدایت ممبینی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و داور بازنشسته را به عنوان سرپرست این سازمان مهم منصوب کرد. انتخاب ممبینی برای این سمت در حالی است که او تاکنون سابقه سمت اقتصادی نداشته و اگر او عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نبود، بعید بود که "تاج" چنین گزینه‌ای را برای این سمت انتخاب کند.

در چهار، پنج ماه گذشته از تصدی این سمت توسط ممبینی، هیچ اتفاق نویی رخ نداده و خبر امیدبخشی از سوی این فدراسیون در زمینه اقتصادی و یا برنامه‌ریزی برای تحول در امور اقتصادی فدراسیون به گوش نرسیده است. حتی در سالی که فدراسیون می‌توانست به واسطه صعود تیم ملی به جام جهانی، پوشاک موردنیاز تیم‌های ملی را رایگان دریافت کند و حتی مبلغی هم به جیب بزند، باید برای تیم ملی بزرگسالان از آدیداس پوشاک بخرد.

ممبینی در جلسات کلان فدراسیون فوتبال برای امور اقتصادی هم حضور ندارد و مهدی تاج و محمدرضا ساکت این امور را پیگیری می‌کنند تا کاملا مشخص شود ممبینی حضوری نمایشی در فدراسیون فوتبال و در پست مهم اقتصادی فدراسیون دارد.

هر چند در دوره کوتاه مدیریت امیر عابدینی بر سازمان اقتصادی اتفاق خاصی رخ نداد اما او در جریان تمامی امور قرار داشت و حتی در چند مقطع برای درآمدزایی فدراسیون فوتبال اقداماتی انجام داد اما درباره ممبینی هیچ نکته مثبتی وجود ندارد که به واسطه آن درباره عملکردش بتوان اظهارنظر کرد.

حتی در جلسه اخیر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با مسئولان صداوسیما خبری از ممبینی نبود. او این روزها فقط سمت سرپرستی سازمان اقتصادی را یدک می‌کشد، سازمانی که تا یک سال قبل تحت عنوان کمیته بازاریابی اداره می‌شد و عملکرد بهتری هم داشت اما اکنون این سازمان به نام کسی و به مدیریت فرد دیگری اداره می‌شود.

امید است که در سال ۹۷ رییس فدراسیون فوتبال با انتصاب فردی آشنا به امور اقتصادی در سازمان مذکور زمینه توسعه فعالیت‌های اقتصادی فدراسیون را فراهم آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha