• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96120703281
  • خبرنگار : 71572

نشست رسانه و شهرآورد ۸۶ بدون حضور بازیکنان سرخابی برگزار شد

نشست رسانه و شهرآورد ۸۶ بدون حضور بازیکنان سرخابی برگزار شد

نشست رسانه و شهرآورد ۸۶ با حضور پیشکسوتان و عوامل دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نشست رسانه و شهرآورد ۸۶ صبح امروز (دوشنبه) با حضور مدیران و پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس به میزبانی وزارت ارشاد اسلامی برگزار شد. در این نشست حسن زمانی، ملکی و جواد قراب از هیات مدیره استقلال و حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست پرسپولیس و جعفر کاشانی و روغنی از هیات مدیره پرسپولیس و سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد حضور داشتند.
هم‌چنین از پیشکسوتان حاضر در این مراسم، علی جباری، ستار همدانی، کشاورز، بهتاش فریبا، آرش برهانی حاضر بودند.
در این مراسم سید رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال و بازیکنان و کادرفنی دو تیم حضور نداشتند.

اکبر عباسی ملکی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این نشست اظهار کرد: ابتدا درباره غیبت افتخاری بگویم که پادوانی در بازی قبلی مصدومیتی برایش ایجاد شد و خوشبختانه سلامتی‌اش را به‌دست آورد. امروز هم او باید به تهران منتقل می‌شد که افتخاری برای تدارک مقدمات این انتقال درگیر بود.
او افزود: استقلال همیشه آبروی ایران در آسیا را خریده و افتخار ایران در آسیا است. تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد. پرسپولیس و استقلال با هم معنی پیدا می‌کنند همانند رئال مادرید و بارسلونا. ان‌شاءالله پنج‌شنبه بازی خوبی ببینیم. روز پنج‌شنبه اینفانتینو، رییس فیفا داربی را از نزدیک می‌بیند و ان‌شاءالله تماشاگران دو تیم فرهنگ والای ایرانی را به او نشان می‌دهند.
این عضو هیات مدیره استقلال گفت: با اجرای برنامه‌های ما تا دو سال دیگر، باشگاه استقلال هیچ بدهکاری ندارد و در آن زمان ما می‌توانیم به باشگاه برسیم.

حمیدرضا گرشاسبی درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس گفت: ما از صبح که وارد باشگاه می‌شویم انگار وارد یک شعبه دادگاه شده‌ایم. پیشکسوتان و عزیزانی که به دنبال مطالبات‌شان هستند به ما مراجعه می‌کنند. ۲۰ میلیارد بدهی بازیکنان خارجی از ۱۶ سال پیش را پرداخته‌ایم که ۵ میلیارد باقی مانده است. ۱۰ میلیارد بدهی حدود ۱۰۰ بازیکن و مربی داخلی را نیز پرداخته‌ایم که ۶ میلیارد تومان باقی مانده است. ۱۳۰ میلیارد هم بدهی مالیاتی داریم. من عذر می‌خواهم که نتوانستیم در این مدت آن‌طور که باید کار فرهنگی کنیم.

گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که در نشست رسانه و شهرآورد ۸۶ سخن می‌گفت، در ادامه اظهارکرد: هرگاه استقلال و پرسپولیس قوی هستند، تیم ملی هم قوی است. با توجه به حساسیت‌هایی که ناجوانمردانه برای ایران ایجاد کردند، حضور رییس فیفا می‌تواند فرصتی باشد تا نشان دهیم ایران امن‌ترین جا است. با کمک همه می‌توانیم در حضور اینفانتینو نشان دهیم چه کشور پراستعداد و خوبی است.

سرپرست پرسپولیس درباره پرونده طارمی و ریزه‌اسپور تصریح کرد: یکی از وظایف من این است که تمامی مسائل جاری باشگاه را دنبال کنم. مشکل طارمی و آن محرومیت‌ها پیش آمد. البته کار ما به آقای اردوغان نکشید و با رده‌های پایین‌تر حل شد. در نهایت با توافق دو باشگاه و دادن ۵۰ هزار یورو از ۷۵۰ هزار یورو ختم شد.
گرشاسبی ادامه داد: ما می‌توانستیم طارمی را از ادامه فعالیت در فوتبال ساقط کنیم اما دید دیگر این است که او جوان و ملی‌پوش ماست و ما طوری او را تنبیه کردیم که ساقط نشود. ما در انتقال او به صلاح باشگاه عمل کردیم. ما بدون این که شان باشگاه خدشه‌دار شود از او خواستیم که در تیم بماند و اشتباهاتش را جبران کند اما او درخواست داشت تا فوتبالش را در باشگاه دیگری حضور داشته باشد. ما حدود ۳ میلیارد تومان از انتقال طارمی به‌دست آوردیم. شکایت‌ها از طارمی در کمیته اخلاق است ولی من به این کمیته نرفتم. افرادی در این ماجرا از خارج از باشگاه به تیم ضربه زدند.

او افزود: ما می‌خواهیم از فرصت حضور اینفانتینو در ایران استفاده کنیم تا یکی از پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی که پرسپولیس از آن محروم است، بخشیده شود.

با این حال مازیار ناظمی، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان در این نشست تایید کرد که در رابطه با پرونده طارمی و ریزه‌اسپور، مسعود سلطانی‌فر با استفاده از ارتباطات حسن روحانی با اردوغان جلسه‌ای با طرف ترک داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha