• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96113017326
  • خبرنگار : 30054

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت نظارت‌گستر ایمن:

جلب رضایت مشتری با خدمات پس‌ از فروش 

جلب رضایت مشتری با خدمات پس‌ از فروش 

ارشیا حکیمی، یکی از مدیران ارشد شرکت نظارت‌گستر ایمن در خصوص سیاست‌های همکاری با نمایندگان در استان‌های سراسر کشور گفت: شرکت نظارت‌گستر ایمن با بیش از ۳۰ نماینده رسمی در مراکز استان‌ها و در تعداد زیادی از شهرستان‌ها که از سوی نماینده رسمی استان داده شده، در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین خدمات پس‌ از فروش را عرضه می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ارشیا حکیمی قائم‌مقام مدیرعامل شرکت نظارت‌گستر ایمن گفت: نمایندگان استان‌ها در همان استان فروش دارند و در استان‌های همجوار دخالتی ندارند و اگر زیرفروشی اتفاق بیفتد از سوی دفتر مرکزی اقدامات لازم انجام می‌شود.

حکیمی تصریح کرد: قیمت‌های محصولات دوربین مداربسته این شرکت برای تمام نمایندگان مشخص و محرز است و قیمت‌ها در تمام کشور برای مصرف‌کننده ثابت است و در شمال، جنوب، غرب و شرق و مرکز کشور قیمت‌ها هیچ تفاوتی ندارند.

وی در خصوص خدمات پس‌ازفروش محصولات شرکت نظارت‌گستر ایمن در کشور گفت: نزدیک به دو سال قبل تصمیم گرفتیم واحدی را ایجاد کنیم و برای خدمات بهتر به مشتریان رستر سرویس را ایجاد کردیم.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت نظارت‌گستر ایمن گفت: این شرکت برای خدمات پس‌ازفروش اقدام به مطالعه میدانی و حرکت در مسیر خواسته‌های مشتریان کرد. با ایجاد رستر سرویس و خدمات پس‌ از فروش بی‌نظیر در ایران، استقبال مشتریان ما را خوشحال کرد تا تصمیم بگیریم پشتیبانی از فروش محصولات شرکت را در حدی قرار دهیم که مشتری وقتی کالایی را خرید هیچ دغدغه‌ای در طول شبانه‌روز برای واحد صنفی که محصولات این شرکت را دارد هرگز نداشته باشد و به سایر امورات زندگی‌اش بپردازد.

وی اضافه کرد: هر دستگاهی ضمانت شرکت مشخصی را دارد. متاسفانه بسیاری موارد شاهدیم شعارهای غیر قابل اجرا می‌دهند که مردم بعد از خرید محصولات آن شرکت دچار ضرر مالی می‌شوند.

حکیمی گفت: تکنولوژی همانند یخ در آفتاب را شبیه است که اگر محصولی که امروز تولید شده را نفروشیم شاید کمتر از ۶ ماه بعد نتوانیم آن را بفروشیم در چنین شرایطی نمی‌توان خدمات پس‌ازفروش برای آنها داشت مگر اینکه خدمات پس‌ازفروش سازمان یافته داشته باشیم.

وی افزود: در شرکت نظارت‌گستر ایمن برای زمان اعلام شده ضمانت این شرکت برای خدمات پس‌ازفروش برنامه‌ریزی کرد و قطعات لازم را برای مدت اعلامی در اختیار داریم تا بتوانیم در خدمات پس‌ازفروش نقصی نداشته باشیم.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت نظارت‌گستر ایمن در پایان همچنین با رونمایی از عرضه برند داهوا در بازار و آغاز همکاری این شرکت با بزرگ‌ترین عرضه‌کننده سیستم‌های نظارت تصویری در دنیا تصریح کرد: هدف اول شرکت نظارت‌گستر ایمن همکاری طولانی مدت با مشتریان در قالب خدمات پس‌ازفروش و رضایت دائمی آنها است.

نظارت هوشمند بر محل‌های کسب‌وکار با نظارت‌گستر ایمن

امروزه مصرف‌کنندگان خرد و کلان به خوبی از آثار زیان‌بار مصرف کالاهای ارزان ولی بی‌کیفیت در اقتصاد خانواده، بنگاه و اقتصاد مالی مطلع شده‌اند و از طرفی دیگر برای حفظ قدرت خرید و تنظیم بودجه محدود خود به سادگی متحمل قیمت‌های بسیار بالا برای کالاهایی با کیفیت بیش از حد نیاز خود نیستند و به مفاهیم کارایی و ارزش در رابطه قیمت و کیفیت متناسب با نیاز خود تکیه می‌کنند.

عبدالرضا حکیمی مدیرعامل شرکت نظارت‌گستر ایمن در جمع نمایندگان فروش این شرکت از ۳۱استان ایران گفت: بسیار خرسندیم که در این مسیر شرکت نظارت‌گستر ایمن مورد وثوق مدیران مجموعه‌ها قرار گرفته و عهده‌دار مسئولیت بسترسازی و توسعه خدمات امنیتی و بازار حفاظتی و نظارت تصویری است.

حکیمی گفت: افتخار داریم بگوییم در افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مشتریان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. رضایت مشتریان، رمز موفقیت ما در آینده است، زیرا معتقدیم پیشرفت در کنار یکدیگر  و با یکدیگر، موجب هم‌افزایی و خلق ارزش بیشتر برای همه ذینفعان می‌شود که ما از این جهت همواره بر اصالت کالاهای خود تکیه کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نظارت‌گستر ایمن تصریح کرد: اولین رونمایی از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا درسال ۱۹۷۳ بود. زمانی‌که در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد. تا اینکه در سال ۱۹۸۰ دوربین‌های مداربسته در سطح گسترده‌ای در سراسر آمریکا به‌خصوص در مراکز عمومی به کار گرفته شد. به‌نظر می‌آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان‌تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد.

حکیمی با اشاره به اینکه نظارت‌گستر ایمن شرکتی تاثیرگذار در بازار نظارت تصویری ایران است، گفت: نظارت‌گستر ایمن در سال ۱۳۸۱ با سرمایه‌ای اندک توسط گروهی متشکل از مهندسان فنی آغاز به کار کرد. در اولین روزهای سال ۱۳۸۱ ضرورتی را تحت عنوان سیستم‌های نظارتی تصویری برای امنیت هرچه بیشتر شرکت‌ها و موسسات خصوصی و دولتی احساس کردیم تقریبا بستر مناسبی با سبد محصولی کامل در این زمینه وجود نداشت و یا اگر بستر مناسبی موجود بود استانداردهای لازم را در این حوزه دارا نبود. در نتیجه به این فکر افتادیم که برای اولین‌بار در ایران این شرکت را با اهدافی بلندمدت و چشم‌اندازی متفاوت در حوزه سیستم‌های نظارت تصویری ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، امروز، نظارت‌گستر ایمن یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه سیستم‌های نظارت تصویری در بخش خصوصی است، شرکت مسلط بر بازار نظارت تصویری ایران با بیش از ۱۲ هزار مشتری در کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک و ۱۰۰ نفر سرمایه انسانی است. همکاران ما با به کارگیری شیوه‌های نوین جهانی و از طریق توسعه فناوری‌های امنیتی و حفاظتی در سازمان‌ها و موسسات خصوصی و دولتی، می‌کوشد کسب‌وکار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، در محیطی امن توسعه دهد. تجربه ۱۶ ساله ما در زمینه راهکارهای امنیتی، نظارتی و تصویری پیشرفت‌مان را هموار کرده است.

حکیمی در خصوص اهداف شرکت گفت: اهم اهداف شرکت نظارت‌گستر ایمن که از اعتقادات متعالی سازمان برخاسته است، عبارتند از:

 عرضه تکنولوژی و نوآوری‌های روز دنیا در بازار سیستم‌های نظارت تصویری ایران

کمک به ارتقای سطح امنیت جامعه با حضور در صنعت نظارت تصویری

رشد و تعالی و حضور شرکت در همه موضوعات و زمینه‌های کاری مرتبط

رقابت در بازارهای کاری و پیشی گرفتن از رقبای حرفه‌ای بر مبنای توانمندی و کیفیت 

جلب رضایت مشتریان در راستای ایجاد حضور مداوم در زمینه‌های فعالیت 

توسعه کمی و کیفی محصولات

خودکفایی کشور و شرکت در زمینه‌های علمی و تکنولوژی و فن‌آوری

ایجاد اشتغال و سهیم بودن در توسعه اقتصادی پایدار شرکت در کشور

مدیرعامل شرکت نظارت‌گستر ایمن در خصوص محصولات و کالاهای تجاری که این شرکت عرضه می‌کند نیز گفت: از بدو شکل‌گیری شرکت نظارت‌گستر ایمن با هدف عرضه تکنولوژی و محصولات نوین، متناسب با نیاز بازار و در راستای ارتقای امنیت کلی جامعه، برندهای گوناگونی با به‌روزترین و پیشرفته‌ترین محصولات به بازار معرفی شده‌اند که از جمله مهم‌ترین و پایدارترین آنها می‌توان به RASTER ELECTRONIC UK LIMITED اشاره کرد.

وی اضافه کرد:اگر کلامی در توصیف برند RASTER بتواند گویا باشد، باید به "نوآوربودن" آن اشاره کرد. ارائه جدیدترین محصولاتی که با نیاز بازار همسو بوده و بتواند خلاقیت جهانی تکنولوژی نظارت تصویری را در بازار ایران عرضه کند، از مهم‌ترین اهدافی است که متخصصان فنی این برند همواره در تلاش بوده‌اند پیرو آن باشند.

حکیمی گفت: علاوه بر آن برندهای HIGH-WATCH  و SAYOTECH نیز توانسته‌اند، با عرضه برترین محصولات خود از جمله AHD و تکنولوژی HD، از جمله محبوب‌ترین کالاهای صنعت نظارت تصویری را در بازار ارائه دهند و از پیشروان AHD در این صنعت باشند.

این مهم با رویکرد همیشگی " چگونه تحول ایجاد کنیم"، توسط مجموعه‌ای متشکل  از نیروهای متخصص فنی، مارکتینگ و بازاریابی، فروش و خدمات پس‌ازفروش در شرکت نظارت‌گستر ایمن به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha