• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96112916256
  • خبرنگار : 30054

موفقیت‌های نیسان ایکس‌تریل در کسب رضایت مشتریان

موفقیت‌های نیسان ایکس‌تریل در کسب رضایت مشتریان

نیسان ایکس‌تریل که تاکنون موفقیت‌های بسیاری در حوزه کیفیت، طراحی و ایمنی در بازارهای مختلف جهانی از آن خود کرده، این بار نیز در بازار ایران توانست به حضور قدرتمند خود ادامه دهد و در زمینه کیفیت خودرو پیشتاز پیش برود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت جهان نوین آریا اعلام کرد: بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)  از کیفیت خودروهای سواری در بازار ایران، نیسان ایکس‌تریل با عملکرد بسیار مطلوب در شش ماهه ابتدای سال ۱۳۹۶، با کسب امتیاز ۸۰۵ از ۱۰۰۰، توانست رضایتمندی مالکان خود را به‌دست آورد.

در این ارزیابی، شاخص‌هایی همچون بدنه، مجموعه نیرو محرکه و سوخت‌رسان، مجموعه تعلیق و انتقال قدرت، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی مورد بررسی قرار گرفت و نیسان ایکس‌تریل توانست با اختلاف معنی‌دار نسبت به رقبای خود در رتبه‌ نخست جای بگیرد.

همچنین، بهترین امتیاز کیفی ایکس‌تریل در برابر سایر رقبا، ارزیابی مجموعه تعلیق و انتقال قدرت بود که در این شاخص، مواردی همچون عملکرد سیستم فرمان، مجموعه گیربکس، جلوبندی و کمک‌فنرها مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) به‌عنوان نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقای کیفیت محصولات، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و خدمات، ارزیابی‌های دوره‌ای از همه شرکت‌های خودرویی به عمل می‌آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha