• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 96111005812
  • خبرنگار : 71474

عملکرد ایرلاین‌ها صدای سازمان هواپیمایی را هم درآورد

تذکر سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها ۳ روز بعد از زمین‌گیر شدن هواپیماها!

تذکر سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها ۳ روز بعد از زمین‌گیر شدن هواپیماها!

سازمان هواپیمایی در اطلاعیه ای شرکت های هواپیمایی را مکلف کرد نسبت به نظارت بر قیمت و نحوه عرضه و فروش بلیط اقدام و در صورت ابطال پرواز موظفند نسبت به استرداد تمام وجه به مسافران اقدام کنند. این در حالی است که سه روز از مسایل و حاشیه‌های ایرلاین‌های متخلف می‌گذرد.

به گزارش ایسنا، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی به دنبال یخبندان فرودگاه‌ها در روزهای اخیر در اطلاعیه به شرکت های هواپیمایی اعلام کرد نسبت به نظارت بر قیمت و نحوه عرضه و فروش بلیط اقدام و در صورت ابطال پرواز موظفند نسبت به استرداد تمام وجه به مسافران اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است تحت هر عنوان افزایش نرخ بلیط، نسبت به روزهای قبل قابل قبول نبوده و با متخلفین برخورد قانونی توسط مبادی ذیربط، ازجمله سازمان محترم تعزیرات حکومتی صورت خواهد پذیرفت.  

ضمنا هرگونه شکایت با ارائه مستندات ازطریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir قابل پیگیری خواهد بود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha