• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96102613954
  • خبرنگار : 71563

سرمربی تیم منحل شده آبنوس: فدراسیون والیبال از 15 میلیون نگذشت تا تیم منحل شود

سرمربی تیم منحل شده آبنوس: فدراسیون والیبال از 15 میلیون نگذشت تا تیم منحل شود

شهرزاد ریاضی پس از انحلال تیمش در لیگ برتر والیبال بانوان از فدراسیون والیبال گله مند است.

شهرزاد ریاضی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انحلال تیم آبنوس، بیان‌ کرد: ‌اسپانسر تیم دیگر نتوانست حمایت مالی از تیم به عمل آورد و از سوی دیگر نیز از فدراسیون والیبال گله‌مند هستم چرا که می‌توانست حمایت کند، اما این کار را انجام نداد. در کل هفت تیم در لیگ حضور داشتند و با چنگ و دندان سعی کردم تیم در لیگ باقی‌ بماند.

او در ادامه‌ افزود: هیچ بدهی به هیات و فدراسیون نداشتیم و تنها تیمی بودیم که اولین واریزی را به فدراسیون و هیات والیبال داشتیم. جزو نخستین تیم‌هایی بودیم که لباس فرم کامل به بازیکنان داده بودیم. همه شرایط خوب بود، اما شرایطی پیش آمد که ‌اسپانسر از نظر مالی کم آورد و اعلام کرد تیم را منحل کنیم.

ریاضی با اشاره به نامه‌ای که فدراسیون زده است، گفت‌: نامه‌ای به رییس فدراسیون زدم و ضمن تبریک ریاست فدراسیون به او تقاضا کردم اگر ممکن است از تیم حمایت کند، می خواستم حتی اگر نیاز است با هزینه شخصی تیم را به تبریز بفرستم، اما رییس فدراسیون حمایت نکرد و اعلام کرد تیم منحل شود. اگر فدراسیون نامه‌ای را به هیات والیبال ارسال می‌کرد  و حداقل مبلغ‌هایی که باید به هیات پرداخت می‌شد بخشیده می‌شد  می‌توانستیم در مسابقات حضور داشته باشیم. لیگ برتر بانوان هیچ گاه ثبات نداشته و همیشه شاهد انحلال تیم‌ها هستیم. نمی دانم این موضوع چه زمانی حل می‌شود. ما در کل 15 میلیون تومان نیاز داشتیم که تا آخر مسابقات حضور داشته باشیم.
او با اشاره به سوابق خود در والیبال بانوان، خاطر نشان کرد: 25 سال در والیبال بانوان حضور دارم و با تمام مشکلات والیبال دست و پنجه نرم کرده‌ام. ما به بازیکنان باید شخصیت، ارزش و بها بدهیم. همیشه سعی کردم دختران علاقه‌مند به والیبال را جمع کنم تا انگیزه پیدا کنند. در آکادمی من هر کسی که توان مالی نداشته باشد می تواند از آن استفاده کند، چون پول برایم ارزش ندارد. فکر می‌کنند برای خودم ارزش قائل نیستم، اما این طور نیست. بازیکنان زمانی که به نتیجه‌ برسند دعای آنها برای من کافی است.
ریاضی ادامه‌ داد: معیار من پول نیست، اگر رایگان و بدون قرارداد مالی حاضر شدم تیم را هدایت کنم به این معنی نیست که خود را ارزان فروخته ام و این که تیم من منحل شده است کار من زیر سوال رفته است. تمام سعی خود را کردم، اما نشد حتی اگر پول داشتم پرداخت می کردم تا تیم بماند.

شهرزاد ریاضی با اشاره به این که 15 میلیون برای فدراسیون مبلغی نبود، گفت‌: 15 میلیون تومان برای فدراسیون  والیبال با این عظمت مبلغ ناچیزی بود. بازیکنان من در حال گریه کردن هستند و منتظرند اما من نمی‌توانم کاری کنم. متاسفانه فدراسیون کمکی نکرد. واقعا گلامند هستم و ای کاش به راحتی حرف از منحل شدن تیم نمی زدند. تیم آبنوس از 26 نفر تشکیل شده بود که به راحتی تیم را منحل کردند. از شهریور ماه تمرینات خود را آغاز کرده بودیم. بازیکنان با انگیزه‌ای داشتم که هیچ کدام سرشناس و ملی‌پوش نبودند و می خواستم این جوانان در لیگ بازی کنند. مطمئن باشید این جوانان یک روزی نتیجه‌ زحمات خود را خواهند دید. در حال‌ حاضر آنها را سرخورده کرده‌اند. دل این بازیکنان شکسته است و علی‌رغم سعی‌مان تیم منحل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha