به گزراش ایسنا، مجید صدری امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت مخابرات ایران با بیان اولویتهای این شرکت اظهار کرد: اولویت ما بعد از توسعه و تقویت منابع انسانی مخابرات به عنوان بزرگترین ثروت این شرکت، مساله توسعه مبتنی بر کیفیت شرکت مخابرات است.
وی با بیان اینکه اولویت مهم دیگر ما در شرکت مخابرات ایران بحث مشتری مداری است گفت: می خواهیم رضایت مشتریان را حفظ کنیم. چرا که این برای ما بسیار اهمیت دارد.
او ادامه داد: توجه به سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران به عنوان شاخص ترین پیشران توسعه سازمانی به خصوص در شرکتهای فناوری، از مهم ترین اولویت های مدیران جدید این شرکت است.
وی با بیان اینکه خانواده مخابرات ایران از قدیمیترین مجموعههای اقتصادی کشور است که فرهنگ سازمانی و نیروی انسانی متخصص آن همواره زبانزد تمام سازمانهاست، افزود: توسعه کمی و کیفی و مشتریمداری از دیگر اولویتهای مدیریت جدید شرکت است، به نحوی که با ادامه مسیر توسعه، ضمن حفظ سهم بازار کنونی به دنبال افزایش آن در بازار متکثر ICT کشور هستیم.
صدری با اشاره به اینکه تعامل سازنده درون سازمانی و برون سازمانی با بازیگران حوزه ICT از مهمترین رئوس فعالیت خواهد بود، توضیح داد: یعنی دیگر بازیگران حوزه ارتباطات، نه به عنوان رقیب، بلکه به عنوان همکار و همیار مجموعه مخابرات ایران در حوزه ارایه سرویس هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان با تشکر از سهامداران شرکت مخابرات ایران در اعتماد به مدیران جدید اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مجموعه وزارت ارتباطات و تمام سهامداران شرکت مخابرات ایران، این میراث ماندگار ارتباطات کشور را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.
انتهای پیام
نظرات