• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 96102613783
  • خبرنگار : 71552

مصاف مدعیان در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال زنان

مصاف مدعیان در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال زنان

در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال زنان دو تیم مدعی شهید چمران لارستان و تاسیسات دریایی در تهران مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته یازدهم سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان جمعه 29 دی ماه با سه دیدار در شهرهای تهران، شاهین شهر، و گچساران پیگیری می شود. در این هفته دو تیم مدعی و صدرنشین شهید چمران لارستان و تاسیسات دریایی در تالار هندبال فدراسیون مقابل یکدیگر به میدان خواهند رفت. شهید چمران لارستان که در دور رفت این رقابت ها در خانه مقابل تاسیسات دریایی شکست خورده بود باید این شکست را جبران کند.از طرفی تیم تاسیسات دریایی که تنها شکستش در دور رفت مقابل نفت و گاز گچساران بود، باید با این برد قهرمانی خود را در این دوره تداوم بخشد.

تیم قعرنشین بهمن بهبهان در این هفته مهمان تیم هیات هندبال شاهین شهر است. شاهین شهر می تواند با این برد خانگی مجموع امتیازات خود را به 10 برساند. در آخرین دیدار تیم رده سومی نفت و گاز گچساران، میزبان هیات هندبال کردستان است.

سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی: ما و لارستان هر دو تلاش می‌کنیم برنده این دیدار باشیم

زهرا ابراهیمی، سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بازی تیمش در هفته‌ یازدهم لیگ برتر هندبال زنان مقابل لارستان، اظهار کرد: ما و لارستان هر دو تلاش می‌کنیم برنده این دیدار باشیم. لارستان تلاش می کند که باخت خود را در دور رفت جبران کند و ما نیز باید تلاش خود را برای جبران شکست در دور نخست کنیم. انگیزه بازیکنانم بسیار بالا است و برای برد همه تلاش خود را خواهند کرد. همه بازیکنان در اندیشه این هستند که کار اجرایی بهتری داشته باشند. ما اگر بتوانیم در دور برگشت مقابل لارستان و گچساران به برتری برسیم قهرمان خواهیم شد.

سرمربی تیم هندبال زنان شهید چمران لارستان: هدف اصلی ما، برد مقابل تاسیسات است

شافعیان، سرمربی تیم هندبال زنان شهید چمران لارستان در گفت‌وگو با ایسنا، پیش از بازی تیمش مقابل تاسیسات دریایی در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال، گفت‌: اگر در این بازی پیروز میدان شویم نصف بیشتر راه برای قهرمان شدن را خواهیم رفت، ولی نمی توانیم بگوییم قهرمانی قطعی است. ما سه بازی سخت مقابل تاسیسات دریایی ، نفت و گاز گچساران و هیات هندبال شاهین شهر داریم. این سه تیم جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستند، اما فعلا هدف اصلی ما همین بازی اول مقابل تاسیسات دریایی است. امیدوارم برد خوبی داشته باشیم. خدا را شکر یکی، دو تن از بازیکنانم  که آسیب داشتند، به ترکیب تیم برگشته‌اند. دو هفته‌ تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نظر روحی و فنی شرایط خیلی خوبی را داریم.

* برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر هندبال زنان:

جمعه 29 دی ماه ساعت 10/

تاسیسات دریایی – شهید چمران لارستان

شهرداری شاهین شهر - بهمن بهبهان

نفت و گاز گچساران – هیات هندبال کردستان

* جدول رده بندی لیگ برتر هندبال زنان تا پایان هفته دهم:

رده تیم بازی برد باخت تفاضل امتیاز
1 تاسیسات دریایی 9 8 1 72 16
2 شهید چمران لارستان 8 7 1 99 14
3 نفت و گاز گچساران 8 7 1 63 14
4 شهرداری شاهین شهر 9 4 5 18 8
5 هیات هندبال اصفهان 9 2 7 75- 4
6 هیات هندبال کردستان 9 2 7 85- 4
7 بهمن بهبهان 8 0 8 92- 0

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha