• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 96101307127
  • منبع : نمایندگی یزد

مسئول نمایندگی سپاه الغدیر یزد مطرح کرد:

سوءاستفاده دشمنان از مطالبه‌گری اقتصادی مردم در حوادث اخیر

سوءاستفاده دشمنان از مطالبه‌گری اقتصادی مردم در حوادث اخیر

ایسنا/یزد مسئول نمایندگی سپاه الغدیر یزد گفت:‌ در حوادث اخیر دشمنان از مطالبه گری مردم در حوزه اقتصادی سوء استفاده کرد و مزدوران خود را در برخی شهرها به کف خیابان آورده تا به خیال خام خود بتوانند انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام«علی گندمی» با اشاره به ضرورت توجه به امر ولایت و نیاز جامعه به رهبر گفت: در قرآن کریم و در روایات حضرات معصومین (ع) درکنار توصیه‌های فراوانی که در خصوص نماز، حج، احترام به والدین و فرامین دینی دیگر شده توصیه‌هایی نیز در باب لزوم وجود رهبری آگاه، با بصیرت و مردمی در جامعه بیان شده است.

وی تصریح کرد: به همان دلیل که خداوند پیامبران الهی و حضرت معصومین (ع) را برای هدایت امت‌ها برگزیده و بشر همواره در طول تاریخ نیاز به پیامبر و امام داشته است بر اساس آیات و روایات در زمان غیبت امام زمان(ع) نیز جامعه اسلامی نیازمند حضور رهبر و ولی فقیه جامع الشرایط است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس آیه 60سوره مبارکه انفال «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» که خداوند ما را به حفظ آمادگی برای مقابله بادشمنان فرمان می‌دهد این سطح از آمادگی علمی، مدیریت دفاعی مقابله با جنگ سخت و نرم دشمن و آمادگی پاسخ به شبهات همگی درسایه فرمانبرداری از دستورات رهبر جامعه محقق خواهد شد .

مسئول نمایندگی سپاه الغدیر استان خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده در طول تاریخ هر کجا رهبری در جامعه وجود نداشته و یا رهبر وجود داشته و از فرامین وی تبعیت نشده چیزی جز شکست نصیب مردم نشده است .

حجت الاسلام گندمی در پایان خودسازی، تقوا و انس با قرآن کریم را راه نجات از فتن دوره آخر الزمان دانست و بیان کرد: در حوادث اخیر دشمنان  از مطالبه‌گری مردم در حوزه اقتصادی سوءاستفاده کرد و مزدوران خود را در برخی شهرها به کف خیابان آورده تا به خیال خام خود بتوانند انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کنند اما دشمنان ما بدانند همان‌گونه که در این 39 سال از عمر با برکت انقلاب به حول و قوه الهی و مدیریت منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم با بصیرت ایران، تمام توطئه‌های آنها  یکی یکی خنثی شده است و این بار نیز راه به جایی نخواهند برد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha