• چهارشنبه / ۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96100603472
  • خبرنگار : 30054

تقدیر از بانک دی در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی

تقدیر از بانک دی در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی

در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی که با حضور صاحبان بنگاه­‌های اقتصادی، مقامات دولتی، بخش خصوصی و صدها کارآفرین با محوریت استقامت ملی و توسعه پایدار برگزار شد، بانک دی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک دی، در سومین همایش ملی کارآفرینی که از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با مشارکت گروه ایده برگزار شد، ضمن بررسی مسائل و مشکلات بنگاه‌­های اقتصادی و کارآفرینان کشور، روش‌­ها و راهکارهای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار بررسی شد.

تقدیر از کارآفرینان برتر کشور و تشکیل نشست­‌هایی با موضوع بررسی عواقب ناشی از بیکاری، جوانان و کار پایدار، مسئولان و اشتغال و نقش بخش خصوصی در اشتغال پایدار از دیگر برنامه­‌های سومین کنفرانس ملی کارآفرینی بود که در آن علاوه بر کارآفرینان و فعالان اقتصادی، استادان دانشگاه­‌ها نیز حضوری موثر داشتند.

میرمحمد صادقی، دبیر این همایش، ایجاد اشتغال برای جوانان را از مسائل اصلی کشور دانست و افزود: امروز توسعه کارآفرینی به­‌عنوان راهبرد ملی برای دستیابی به موفقیت اقتصادی و رفاه اجتماعی و همچنین کاهش ناهنجاری‌های جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: کارآفرینی و توسعه پایدار، اقتصاد و سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و فناوری­‌های نوین، کارآفرینی و کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرینی و دولت و قانون، کارآفرینی و آموزش و توانمندسازی و تجارب موفق در کارآفرینی مهم­ترین اهداف برگزاری سومین کنفرانس ملی کارآفرینی بود.

الهام امین‌زاده، دستیار پیشین رییس‌جمهوری در امور شهروندی نیز در این کنفرانس گفت: در حال تغییر قانونی در معاونت حقوقی رییس‌جمهوری هستیم تا سرمایه­‌گذار خارجی بتواند بعد از این که تعهدات مالی و حقوقی خود را انجام داد، اصل و سود سرمایه خود را به کشور خود برگرداند.

وی اضافه کرد: یکی از قوانینی که دغدغه سرمایه­‌گذار بوده، بحث ممنوع‌الخروجی به خاطر بدهی مالیاتی است که براساس آن از خروج فردی که سرمایه فراوانی در کشور دارد به خاطر بدهی مالیاتی خیلی جزئی جلوگیری می­‌شود.

حسین سلاح‌ورزی، نایب‌رییس اتاق بازرگانی ایران نیز در این مراسم گفت: بخش خصوصی به لحاظ مالی، توان رقابت با بنگاه‌های دولتی و شبه‌دولتی را ندارد.

همچنین سومین کنفرانس ملی کارآفرینی در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و ضرورت رویکرد مدیریت اجتماعی در سال اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) و پس از برگزاری دو دوره کنفرانس کارآفرینی در سال‌­های گذشته، برگزار شد.

در پایان سومین کنفرانس ملی کارآفرینی در بخش تقدیر از کارآفرینان برتر کشور از محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با اهدای لوح، تقدیر به ­عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha