• شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۶ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96072211649
  • خبرنگار : 71234

در گفت‌وگو با ایسنا

نوروزی: فضای آرام کشور مرهون وجود رهبر و رویکرد اعتدالی رئیس‌جمهور است

نوروزی: فضای آرام کشور مرهون وجود رهبر و رویکرد اعتدالی رئیس‌جمهور است

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، فضای آرام کنونی کشور را مرهون رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و رویکرد اعتدالی رئیس‌جمهور دانست و گفت: ملت بزرگ ایران به این نتیجه رسیده‌اند که باید از درگیری‌های بی مورد و تنش‌زا پرهیز شده و همه مسئولین برای مبارزه با فساد اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: حاکم شدن فضای توام با آرامش در کشور مرهون چند مساله است. اولین موضوع وجود رهبر معظم انقلاب همچون سکان‌دار و ناخدای مجرب بر کشتی انقلاب است که با اقدامات و تصمیماتشان جلوی مشکلات را می‌گیرند و این کشتی بزرگ را به سمت آرامش سوق می‌دهند.

وی افزود: از طرف دیگر آقای روحانی در دولت دوازدهم به اعتدال بیشتر توجه کرد که می‌توان آن را در انتخاب وزرا و معاونانش به خوبی دید. رئیس جمهور سعی کرد از افراد چالش‌ برانگیز، جنجالی، دو تابعیتی، مشارکتی و اصلاح طلب تندرو کمتر استفاده کند و به جای آنها از وجود افراد معقول و متدین بهره گیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: امروز ملت بزرگ ایران به این موضوع توجه دارند که باید از درگیری‌های بی مورد و تنش‌زا پرهیز شود و همه از هر جناح با هر گرایشی به سمت مبارزه با فساد حرکت کنند تا اقتصادی پویا آن هم از طریق اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

نوروزی تاکید کرد که اقتصاد مقاومتی با رویکرد توجه به اقتصاد درون‌زا، استفاده از کالا و صنعت داخلی و مبارزه واقعی با قاچاق در کنار ساماندهی وضعیت اداره کشور باید پیاده‌سازی شود،‌ امری که مجلس نیز برای اجرایی شدن آن اهتمام دارد و با استفاده از ابزارهای نظارتی تلاش می‌کند تا این سیاست‌ها اجرایی شود.

وی در عین حال گفت: انتظار می‌رود مسئولان دولتی نیز با اهتمام کافی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آئین نامه‌های لازم مربوط به قوانین مربوطه را بنویسند و نظارت‌های کافی نیز داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در پایان گفت: اعضای این کمیسیون نیز با تعامل با قوه قضائیه تلاش می‌کنند تا راهکارهای مبارزه با فساد را بازیابی کنند تا در نهایت با تعامل هر سه قوه شاهد برقراری فضای آرامش، با ثبات و حرکت به سمت توسعه و تعالی کشور باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha