• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96071910536
  • خبرنگار : 71290

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در جلسه علنی امروز قرائت کرد.

به گزارش ایسنا متن این تذکرات به شرح زیر است:

* ناهید تاج الدین نماینده اصفهان، زهرا ساعی و زهرا سعیدی نمایندگان تبریز و مبارکه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مقررات گذاری و انجام تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات ویژه به نابینایان.

* قاضی پور، امیرآبادی، محجوب، فرهنگی، رنجبرزاده، خاتمی، خجسته و ابوترابی به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت پول گندم کاران و سود دیرکرد و تاخیر آن.

*مجید کیان پور نماینده دورود و ازنا به وزیر جهاد کشاورزی: تعیین تکلیف مابقی طلب گندم کشاورزان.

* نورمحمد تربتی نژاد نماینده گرگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: نسبت به پرداخت بهای توتون خریداری شده از کشاورزان گلستان تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

* قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رییس جمهور: تسریع در معرفی وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو.

* قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر ورزش: متاسفانه به‌کارگیری مدیران ناکارآمد در پست های مدیریتی باعث تفرقه و تضعیف بین بدنه این وزارت‌خانه شده است.

*بشیر خالقی نماینده خلخال به وزیر صنعت: علت عدم دعوت از مدیر شهرک صنعتی خلخال به جلسه استانی با حضور معاون وزیر.

* بیرانوندی نماینده خرم آباد به رییس جمهور: تسریع و تعجیل در احیای سازمان ملی جوانان.

* ولی ملکی نماینده مشکین شهر به وزیر جهاد کشاورزی: بیش از 4 ماه از خرید گندم کشاورزان سپری شده است، نسبت به پرداخت سریع پول اقدام شود.

* حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر راه: تسریع در تامین اعتبار مورد نیاز دو بانده کردن کنگاور به تویسرکان.

* شهاب نادری نماینده اورامانات به اتفاق مجمع نمایندگان استان به وزیر کشور: تسریع در تامین قیر رایگان شهرداری های استان کرمانشاه.

* فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب و حسن سلیمانی نماینده کنگاور به رئیس جمهور: رسیدگی به ناکارآمدی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای رفع مشکل آبرسانی روستایی.

* امیرآبادی، قاضی پور و فرهنگی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بازنگری و الحاق مجدد نام و تصویر دریاچه ارومیه به کتب درسی دانش آموزان.

* ادیانی نماینده قائم شهر به رییس جمهور: لزوم تسریع در تدوین آیین نامه قراردادهای مهم نفتی که 6 سال تاخیر بلاوجه است.

* بهرام‌نیا نماینده نهاوند به رییس جمهور: متاسفانه آب‌های مصرفی دامداران واحدهای سبک و سنگین یکسان محاسبه می شود تقاضا داریم نسبت به تفکیک این گونه واحدها دستور اقدامی سریع صادر شود.

* سیدمصطفی ذوالقدر نمیانده میناب و سیده‌فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به وزیر آموزش و پرورش: دستور فوری برای رسیدگی به وضعیت مدارس جاسک، سیریک، بشاگرد و میناب.

پروانه مافی نماینده تهران به وزرای کار و کشور: لزوم پاسخگویی در مورد اتفاقات واقع شده در تجمع اعتراض آمیز کارکنان هپکو و آذر آب.

محمود صادقی نماینده تهران به وزیر ورزش: مدیریت ضعیف و ناکارآمد باشگاه استقلال موجب تشتت در اداره این باشگاه را فراهم ساخته و آثار آن در شسکت‌های این تیم ظاهر شده، چرا وزارت ورزش در انجام وظایف قانونی خود در قبال این باشگاه کوتاهی می‌کند.

شهباز حسن پور نماینده سیرجان به وزیر راه: اعزام هیات فوری به شهرستان سیرجان و بردسیر به منظور بررسی مشکلات عدیده راه آهن.

سیده فاطمه ذوالقدر، پروانه مافی، زهرا ساعی، سکینه الماسی، فریده اولاد قباد و فاطمه حسینی نمایندگان تهران، تبریز و دیر و کنگان به وزیر اقتصاد: علت عدم کنترل نرخ ارز و لزوم توجه به این موضوع.

فاطمه ذوالقدر، سهیلا جلودارزاده، اولادقباد، تاج الدین، سیاوشی و حسینی نمایندگان تهران به رئیس جمهور: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت تعیین تکلیف برای وزارت‌خانه علوم و نیرو ضرورت دارد رئیس جمهور نسبت به معرفی وزیر علوم سریعتر اقدام کند.

ذوالقدر نماینده تهران به اتفاق 6 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم دستور مبنی بر رسیدگی و ساماندهی وضعیت خوابگاه‌های دانشجویان با توجه به آغاز سال تحصیلی و شروع فصل سرما.

فلاحت پیبشه نماینده اسلام آباد غرب به وزیر ارتباطات: دستور تعیین تکلیف و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل مخابرات روستایی استان کرمانشاه.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: چرا به قانون بودجه 96 مربوط به خرید خدمت فرزندان ایثارگران عمل نمی‌شود.

کوهکن نماینده لنجان به وزیر دفاع: دلیل اتخاذ شیوه‌های خلاف قانون و مصلحت نسبت به صنایع دفاعی در منطقه لنجان.

زرآبادی و ذوالقدر نمایندگان قزوین و تهران به وزیر کشور: ضرورت اقدام عاجل و موثر در تصویب مقررات جزء 4 بند ب ماده 46 از احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ کشور مبنی بر انضباط اجتماعی و ایمنی راه‌ها.

امیر آبادی، قاضی پور و محجوب نمایندگان قم، ارومیه و تهران به وزیر راه و شهرسازی: تخصیص اعتبارات لازم در بودجه 97 جهت بهسازی و مقاوم سازی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و حاشیه‌ای و تاریخی.

فاطمه حسینی، تاج الدین، زرآبادی و ذوالقدر به رئیس جمهور و وزرای کار و بهداشت: ضرورت اقدام عاجل و موثر در تصویب مقررات مبنی بر افزایش خدمات سلامت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha