• شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 96071507550
  • منبع : نمایندگی ایلام

در مراسم صبحگاه یگان‌های نظامی و انتظامی ایلام عنوان شد؛

کنگره عظیم اربعین باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد

کنگره عظیم اربعین باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام مردمی بودن را وجه امتیاز و شاخصه نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: ناجا مهمترین مولفه امنیت و اقتدار در کشور است.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد نقی لطفی» در مراسم صبحگاه یگان‌های نظامی و انتظامی گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از نهادهای بسیار مهم و از مولفه‌های امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه امنیت مثال زدنی در کشور مرهون تلاش های ارزنده و شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است گفت:الحمدا... این نهاد با تبعیت از ولایت فقیه امروز یکی از نیروهای کار آمد برای کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خداوند را شاکریم که نیروهای مسلح ما امروز هم در منطقه و هم در جهان از اقتدار بسیار بالایی برخوردارند و آنچه دشمنان کشور را از هجمه نظامی باز می دارد حضور قدرتمند نیروهای مسلح است .

وی مردمی بودن را وجه امتیاز و شاخصه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نیروهای انتظامی در مقایسه با سایر کشورها عنوان کرد و گفت: آنچه که باعث محبوبیت ناجا در بین مردم شده است اعتماد متقابل بین مردم و پلیس است.

امام جمعه ایلام در ادامه به تلاش های ارزنده نیروی انتظامی در مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر و مزاحمان نوامیس مردم اشاره و اظهار کرد: این نیرو در عرصه های مختلف از کار آمدترین نیروها در مواجهه با باندهای بین‌المللی مواد مخدر است به طوری که در هیچ کشور دیگری به اندازه نیروی انتظامی ما فعالیت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر بیشترین شهید را تقدیم کرده است، گفت: اگر حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در مرزهای سیستان و بلوچستان نبود قطعا ورود مواد مخدر به کشور هزاران برابر می‌شد.

امام جمعه ایلام ، استان ایلام را از امن ترین استان ها و کشور دانست و گفت: بخش اعظم امنیت موجود در استان مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا گفت: آنچه که مهم است در این هفته مسئولان در بخش های مختلف ناجا باید خدمات خود را منعکس نمایند و به مرم بگویند چه کارهای انجام شده است.

کنگره عظیم اربعین 96 در سایه اقتدار نیروهای مسلح باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد

به گزارش ایسنا، «حسین کلانتری» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، در این مراسم اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با فداکاری و از جان گذشتی مثال زدنی بر حاکمیت امنیت و اعمال قانون در جامعه تلاش می کند که این موضوع ستودنی و شایسته‌ی تقدیر است .

وی با بیان اینکه تلاش شبانه روزی پلیس ، چشمان بیدار مرزبانان ،خدمات ارزنده سپاه پاسداران و تلاش سربازان گمنام صاحب الزمان (ع) نشان می دهد که هم دست در دست هم برای امنیت کشور در تلاش‌اند، تصریح کرد: امروز در شرایطی آشوب زده منطقه خاورمیانه ، جمهوری اسلامی ایران به واسطه برخورداری از نیروهای مسلح مقتدر و فرماندهی معظم کل قوا جزیره امن و ثبات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام،  با گرامیداشت هفته ناجا گفت:هفته نیروی انتظامی هفته تجلیل از کسانی است که آرامش مردم را بر ارامش خود ترجیح داده‌اند.

کلانتری در پایان با اشاره به تمهیدات دستگاههای اجرایی استان برای اربعین حسینی گفت: آمادگی کامل برای تأمین امنیت تردد زائران در بین رده های انتظامی استان وجود دارد و کنگره عظیم اربعین 96 در سایه اقتدار نیروهای مسلح باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

 ۱۰ هزار نیرو از رده های مختلف نیروی انتظامی در استان و ناجا بسیج خواهند شد

سردار «نورعلی یاری» فرمانده  انتظامی استان نیز با گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: مهمترین ماموریت پلیس ایلام در ادامه سال ۹۶ مأموریت اربعین حسینی است و  تمهیدات لازم برای انجام این مأموریت بزرگ اندیشیده شده و برای تامین امنیت تردد زائران ۱۰ هزار نیرو از رده های مختلف نیروی انتظامی در استان و ناجا بسیج خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه  برای اجرای بهینه این مأموریت ۴۷ ایستگاه تلفیقی از رده‌های انتظامی استان از حمیل تا پایانه مرزی مهران مستقر خواهند شد، گفت: اربعین  برنامه‌ای  ملی است و کسانی که قصد حضور در این همایش بزرگ را دارند باید از هم‌اکنون به فکر تهیه مدارک قانونی مانند گذرنامه و ویزا باشند.

یاری در ادامه با اشاره به آمار کشف جرایم و دستگیری مجرمان و تبهکاران، گفت: با کسانی که بخواهند به حریم مردم و خانواده‌ها تعرض و تجاوز کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعالیت مجرمان و تبهکاران در سطح استان، اظهار کرد: در چندین عملیات از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۵۰ کیلوگرم انواع مخدر با مواد مخدر کشف شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha